„Greenwood Corvette C3 IMSA GT Road Racing“
Jeigu kada nors užsimanysite savo garaže turėti lenktynėms skirtą „Corvette“, pasiūlytume kreiptis į šių automobilių specialistą ir automobilių entuziastą Johną Greenwoodą.
Nors automobilis buvo labai greitas ir konkurencingas, tačiau koją dažnai pakišdavo patikimumo problemos. Pavyzdžiui, „TF-002“ numeriu pažymėtas bolidas sugebėjo iškovoti tik dvi pergales, o Gregas Pickettas net nesugebėjo baigti ne vienų lenktynių.
„Chevrolet“ su šiuo bolidu geriausiai pasirodė „Trans“Am“ lenktynių serijoje, kurioje sugebėjo iškovoti 4 pergales.
„Audi 90 quattro IMSA GTO“
Šis automobilis yra vertas atskiros istorijos. „Audi 90 Quattro“ buvo pačių geriausių komponentų mišinys. Automobilis turėjo vos 2.2 litro jėgainę, kuris generuodavo daugiau kaip 700 arklio galių.
Pirmasis „Audi 90 IMSA GTO“ debiutas įvyko Majamije, 45 minučių sprinto varžybose, kurių nei vienas iš bolidų nepasiekė dėl avarijos ir sugedusios greičių dėžės. Tačiau pergalių ilgau laukti nereikėtų. Jau sekančiose varžybose Summi Point trasoje „Audi“ nuskynė pirmąsias dvi vietas. Sezonui įsibėgėjus vokiečiai laimėjo šešias iš devynių lenktynių.
„Porsche 935 IMSA 0161R“
Dar vienas labai sėkmingas „Porsche“ markės lenktyninis automobilis. Būtent šis egzempliorius sugebėjo laimėti IMSA čempionatą net keturis metus iš eilės. Pradedant 1979 ir baigiant 1982 metais.
Kaip ir anksčiau paminėtas „935 JLP IMSA 3“, taip ir šis egzempliorius buvo varomas monstrišku 3.2 litro benzininiu agregatu, kuris išvystė daugiau kaip 700 arklio galių.
„Alfa Romeo 75 Turbo Evoluzione IMSA“
„Alfa Romeo“ niekada nepraleisdavo progos palenktyniauti. Nors šis automobilių gamintojas yra iškovojęs ne vieną čempionų titulą įvairiose autosporto šakose, tačiau 75-ukas nebuvo sėkmingas bolidas.
Automobilis tarptautinėje arenoje nebuvo sėkmingas. Palyginus su konkurentais, itališkas bolidas turėjo ne pačią galingiausią jėgainę. Tai įtakojo rezultatus ne tik IMSA čempionate, bet ir WTCC ar DTM.
Vis dėlto „Alfa Romeo“ sugebėjo laimėti Italijos žiedinių lenktynių čempionatą 1988 metais.
„Nissan 300ZX Turbo IMSA GTO“
Nors automobilis labiau primena kurio nors filmo herojų, tačiau „Nissan“ į Amerikoje vykstantį čempionatą atkeliavo tik su vienu tikslu - iškovoti pergalę.
Šis galiūnas į čempionatą atvyko besipuikuodamas 3 litrų darbinio tūrio benzininiu agregatu, kuris išvystė net 750 arklio galių. Galia buvo perduodama per penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. 750 AG į galinius varomuosius ratus be jokių pagalbinių sistemų!
Automobilis IMSA čempionate pasirodė neblogai. 1987 metais Paulas Newmanas užėmė trečią vietą.
„Toyota Celica Turbo IMSA GTO ST162“
Analogų neturinti „Celica“, kuri dalyvavo toje pačioje grupėje kaip ir „Nissan 300ZX“. Tačiau kitaip negu „Nissan“, didžiausias pasaulio gamintojas nusprendė naudoti keturių cilindrų variklį, kurio tūris buvo 2 litrai. Palyginus su konkurentais, šio bolido variklis nebuvo stiprioji pusė, tačiau japonai nusprendė visą dėmesį skirti mašinos aerodinamikai.
Nors „Celica“ turėjo tik 450 arklio galių ir baltame popieriaus lape negalėjo trenkti į veidą galingesniems konkurentams, tačiau trasoje aerodinamikos patobulinimai atliko savo darbą.
„Mazda RX-7 IMSA GTO FC“
1989 metais „Mazda“ nusprendė savo jėgas išbandyti žiedinių lenktynių čempionatuose ir pradėjo dirbti ties visiškai nauju lenktyniniu bolidu, kurio ratus suktų rotorinis agregatas. Vos po vienerių metų, japonai prie starto linijos atsistojo su „RX-7 GTO“.
Automobilis svėrė tik 1020 kilogramų, tačiau 2.6 litro rotorinis variklis išvystė net 600 arklio galių ir 528 NM sukimo momentą.
Japonų įdirbis atsipirko su kaupu, nes „Mazda RX-7 GTO“ nuolatos užimdavo kurią nors podiumo vietą. Tačiau „Mazda“ inžinieriams greičiausiai įsiminė vienuoliktos čempionato varžybos, kuriose po atkaklios kovos pergalę iškovojo „Mazda“ vairavęs pilotas.
„Chevrolet Monza IMSA“
Būtent šis „Chevrolet“ lenktyninis automobilis IMSA čempionate dalyvavo nuo 1976 iki 1981 metų ir turėjo atlaikyti „Porsche 935“, „BMW“ ir „Chevrolet Corvette“ spaudimą.
1043 kilogramus svėręs automobilis turėjo V8 tipo motorą, kuris išvystydavo 550 arklio galių. To tikrai neužteko pasipriešinti aršiesiems vokiečiams, ypač „Porsche“.
Kaip bebūtų keista, tačiau 1976 metais jiems pavyko įveikti „Porsche“, kuri buvo susidūrusi su patikimumo problemomis.