Automobiliui, patekusiam į taksi parką, nepasisekė. Taksi vairuotojai juk niekada nesilaikys eismo taisyklių, o tokiomis sunkiomis sąlygomis teks nuvažiuoti net 400-500 km per dieną. Tokį darbą „ištverti“ ne tik ne visų vairuotojų, bet ir ne visų automobilių jėgoms. Ir jei dauguma taksi vairuotojų kaip savo darbo priemonę renkasi pigiausią automobilį, tai tikrieji taksi verslo „profai“ automobilius renkasi vertindami jų ekonomiškumo ir patvarumo savybes, rašo www.autonews.ru
Vokietijoje taksi vairuotojai labiausiai vertina „Mercedes“ E-klasės automobilius. Ir jei pvz. Rusijoje „Mercedes“ markės automobiliai laikomi tam tikru prabangos atributu, tai vokiečiai šios markės automobilius laiko praktiškiausiais ir labiausiai tinkamais teikti transporto paslaugas.
Ispanai keleivius vežioja „Škoda Octavia“ automobiliais, kuriuose montuojami dyzeliniai 1.9 litrų darbo tūrio varikliai. „Škoda Octavia“ mieste 100 km sunaudoja 7 litrus degalų. Kitas populiarus automobilis tarp ispanų taksi vairuotojų - „Nissan Almera“, pasižymintis ilgaamžiškumu ir itin paprasta bei nebrangia priežiūra.
Prancūzijoje dažniausiai sutinkami „Peugeot 406“ ir „Peugeot 407“ markės automobiliai. Gali būti, jog L.Besson'o filmas „Taksi“ atliko tam tikrą socialinę misiją – suteikė savotiškos charizmos, o kartu ir išugdė didesnę pagarbą taksi vairuotojo profesijai bei sukūrė patrauklesnį prancūziškų automobilių įvaizdį. Nors visgi daugelis prancūzų vairuotojų vadovaujasi „auksine taisykle“ - „svarbiausia pigiai nusipirkti automobilį, o jau kai reikės remontuoti, tada ir pažiūrėsim“.
Italijoje taksi vairuotojai savo simpatijas atiduoda „FIAT Multipla“ automobiliams. Šis automobilis 100 km mieste sunaudoja 8 litrus dyz. degalų, o vairuotojai ypač vertina erdvų jo saloną. Beje, Italijoje gali dažnai tekti sėstis ir į „Peugeot 307 SW“ ar „Citroen Picasso“ taksi automobilį, mat jie taip pat erdvūs ir ekonomiški degalų atžvilgiu. Apskritai, italams nėra būdinga itin kruopščiai rūpintis savo automobiliais, o tuo labiau tarnybiniais, todėl taksi automobiliai šioje šalyje itin „neprašmatnūs“.
Daugelyje Europos taksi parkų daugėja hibridinių automobilių, ypač turistiniuose regionuose, kur taksi paslaugomis naudojamasi dažnai, tačiau nedideliems atstumams. Apibendrinus, galima teigti, jog vieno ar kito automobilio populiarumą tarp taksi vairuotojų lemia jo patvarumas, praktiškumas, lengva techninė priežiūra bei ekonomiškumas degalų atžvilgiu. Daugelis optimaliai šias savybes atitinkančiu laiko „Toyota Prius“ modelį.