Iš ralio į žiedą – po tikslingų treniruočių
Komandos lenktynininkai teigia, kad patirties žiedinėse lenktynėse trūkumas yra naujas iššūkis, todėl teko papildomai treniruotis.
„Žiedinės lenktynės mums – nauja disciplina, bet manome, kad ralio patirtis, motyvuota komanda ir tikslinės treniruotės tai kompensuos. Automobilį parengė patikimi meistrai, buvo gera treniruočių sesija „Nemuno žiede“, todėl esame nusiteikę kovoti bei tikimės sėkmingų lenktynių. Kiekvienoje automobilių sporto šakoje reikia greitos reakcijos, tikslumo, atidumo – jeigu gerai važiuoji ralyje, greitai važiuosi ir žiede“, – teigė A. Šimelis.
Jam pritarė ir E. Gelūnas, pridūręs, jog kai kurie žiedinėse lenktynėse būtini dalykai pravers ir ralio varžybose, pavyzdžiui, trajektorijos, teisingas manipuliavimas automobilio mase, sklandūs vairo pasukimas bei akceleratoriaus nuspaudimas.
„Apibūdinant literatūriškais terminais, ralis asocijuojasi su žodžiais „laisvė“ ir „drąsa“. Tai yra pojūčiai, kuriuos sukuria kontroliuojamas slydimas posūkiuose. Iš kitos pusės, ralis – nenuspėjamas, netikėtas, adrenalinas kiekviename posūkyje, iš kurių nė vienas nebūna toks pat kaip ankstesnis. Žiedas yra kitoks. Čia svarbiausia yra disciplina, tvarka ir nušlifuotas, tūkstančius kartų vienodai kartojamas tikslumas“, – filosofiškai skirtumus tarp varžybų apibūdino 49-erių E. Gelūnas.
Komandos nariai nusiteikę pozityviai – testų serija „Nemuno žiede“ suteikė puikią progą adaptuotis prie galiniais ratais varomo automobilio. Kaip pažymėjo E. Gelūnas, jam ir Antanui svarbiausia buvo „išjungti“ kai kuriuos ralio įgūdžius – specifinį kumštelinės dėžės pavarų perjungimą bei stabdymą kaire koja. Taip elgtis su jų BMW automobiliu – labai pavojinga.
Komandos treniruočių onboard vaizdo įrašas:
Automobilis – standartinis
Komandos automobilis – 2000 m. nuo gamyklos konvejerio nuriedėjęs BMW 330i, pasiekiantis apie 200 AG pajėgumą. Jis paruoštas ilgų distancijų lenktynėms, tad modifikacijos nėra prioritetų sąraše. Patikimumas – kur kas aktualesnis.
„Važiuosime automobiliu, kurio variklis ir pavarų dėžė – standartiniai. Tiesioginėje kovoje greiti nebūsime, o aukštesnė vieta finiše įmanoma tik nedarant klaidų ir nepatiriant techninių problemų. Privalome būti disciplinuoti, realiai įvertinti savo galimybes, teisingai paskirstyti jėgas“, – svarbiausius kriterijus išskyrė E. Gelūnas.
Komanda daug dėmesio skiria ne tik patikimumui, bet ir labiau simboliniam dalykui – startiniam numeriui. Specialiai pasirinktas 25.
„25 numerį pasirinkome neatsitiktinai. Mūsų komandos partneris „Ad Rem“ šiemet švenčia ketvirčio amžiaus sukaktį, o „Aurum 1006 km lenktynės“ puikiai tinka tokiam jubiliejui paminėti. Tai – puikus renginys greičio mėgėjams ir poilsiautojams, kuriame bus begalė linksmų pramogų“, – atskleidė A. Šimelis.