Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Amerika nėra garsi sportiškais automobiliais. Demokratijos lopšiu vadinama šalis yra žinoma dėl komfortiškų, prabangių ir galingų automobilių. Juk „Muscle“ tipo automobiliai gimė daugelio išsvajotoje Amerikoje.
Sportiškų automobilių ekspertais visada buvo senojo žemyno gamintojai. Juk nuo pat dvidešimto amžiaus pradžios, Europoje atsirasdavo įvairiausio tipo kompanijų, kurios savo ateitį siejo su sportiškais, greitais ir puikiai valdomais automobiliais. Visiška priešingybė amerikietiškiems automobiliams. Tačiau 1992 metais atsirado keletas drąsių inžinierių, kurie nusprendė sukurti lygiavertį ir negailestingą europietiškiems analogams automobilį.
Vos vienuolikos inžinierių komanda apleistose dirbtuvėse sukūrė automobilį, kuris vėliau tapo tikra legenda ir trečiuoju Amerikos automobilių industrijos pasididžiavimu. Pirmuoju jau daugybe metų buvo „Ford Mustang“, o antrąją vietą išdidžiai saugojo „Chevrolet Corvette“. Kitaip negu pastarieji du automobiliai, Detroite gimęs „Viper“ buvo galingesnis, reikalaujantis daugiau meistriškumo automobilis. Juk jo ratus suko net dešimties cilindrų benzininis motoras išvystantis 400 arklio galių. Tuo metu tai buvo tikrai daug.
Laikui bėgant, inžinieriai nuolatos tobulindavo ir modernizuodavo modelį. Nors nuo 1992 metų pasirodė kelios įdomios ir išskirtinės modifikacijos, tačiau pati geidžiamiausia išliko 2000 metais pristatyta „GTS-R“ koncepcija.
Inžinieriai sukūrė pirmąjį „Viper“ nusprendė savaip atšvęsti aštuntąjį modelio gimtadienį, kuris buvo tiesioginė užuomina į naujos kartos modelį. Agresyvesnis, kampuotesnis ir vyriškesnis automobilio dizainas nepaliko abejingų. Automobilio eksterjero kūrėjas Osamu Shikado tuo metu teigė, jog įkvėpimo sėmėsi iš japoniškų lenktyninių automobilių.
Kitaip negu daugelis tuometinių konceptų, naujasis „Viper GTS-R“ buvo normalus veikiantis egzempliorius. Jame buvo sumontuotas visiškai naujas interjeras, elektronikos valdomi pedalai, oro kondicionierius ir net aukšto lygio garso sistema.
Osamu Shikado kartu su komanda bandė įtikinti „Chrysler“ vadovybę, jog paleistų šį modelį į ribotos serijos serijinę gamybą, tačiau atsakymas buvo neigiamas. Iš tikro labai gaila, nes visame pasaulyje atsirado ne vienas „Viper“ gerbėjas, kuris buvo pasiruošęs sumokėti nemažą sumą pinigų už tokios konfigūracijos ir koncepcijos „Dodge Viper“.
Amerika nėra garsi sportiškais automobiliais. Demokratijos lopšiu vadinama šalis yra žinoma dėl komfortiškų, prabangių ir galingų automobilių. Juk „Muscle“ tipo automobiliai gimė daugelio išsvajotoje Amerikoje.
Sportiškų automobilių ekspertais visada buvo senojo žemyno gamintojai. Juk nuo pat dvidešimto amžiaus pradžios, Europoje atsirasdavo įvairiausio tipo kompanijų, kurios savo ateitį siejo su sportiškais, greitais ir puikiai valdomais automobiliais. Visiška priešingybė amerikietiškiems automobiliams. Tačiau 1992 metais atsirado keletas drąsių inžinierių, kurie nusprendė sukurti lygiavertį ir negailestingą europietiškiems analogams automobilį.
Vos vienuolikos inžinierių komanda apleistose dirbtuvėse sukūrė automobilį, kuris vėliau tapo tikra legenda ir trečiuoju Amerikos automobilių industrijos pasididžiavimu. Pirmuoju jau daugybe metų buvo „Ford Mustang“, o antrąją vietą išdidžiai saugojo „Chevrolet Corvette“. Kitaip negu pastarieji du automobiliai, Detroite gimęs „Viper“ buvo galingesnis, reikalaujantis daugiau meistriškumo automobilis. Juk jo ratus suko net dešimties cilindrų benzininis motoras išvystantis 400 arklio galių. Tuo metu tai buvo tikrai daug.
Laikui bėgant, inžinieriai nuolatos tobulindavo ir modernizuodavo modelį. Nors nuo 1992 metų pasirodė kelios įdomios ir išskirtinės modifikacijos, tačiau pati geidžiamiausia išliko 2000 metais pristatyta „GTS-R“ koncepcija.
Inžinieriai sukūrė pirmąjį „Viper“ nusprendė savaip atšvęsti aštuntąjį modelio gimtadienį, kuris buvo tiesioginė užuomina į naujos kartos modelį. Agresyvesnis, kampuotesnis ir vyriškesnis automobilio dizainas nepaliko abejingų. Automobilio eksterjero kūrėjas Osamu Shikado tuo metu teigė, jog įkvėpimo sėmėsi iš japoniškų lenktyninių automobilių.
Kitaip negu daugelis tuometinių konceptų, naujasis „Viper GTS-R“ buvo normalus veikiantis egzempliorius. Jame buvo sumontuotas visiškai naujas interjeras, elektronikos valdomi pedalai, oro kondicionierius ir net aukšto lygio garso sistema.
Osamu Shikado kartu su komanda bandė įtikinti „Chrysler“ vadovybę, jog paleistų šį modelį į ribotos serijos serijinę gamybą, tačiau atsakymas buvo neigiamas. Iš tikro labai gaila, nes visame pasaulyje atsirado ne vienas „Viper“ gerbėjas, kuris buvo pasiruošęs sumokėti nemažą sumą pinigų už tokios konfigūracijos ir koncepcijos „Dodge Viper“.