Žvelgdami į patentų biure atrastas nuotraukas, turėtumėte prisiminti prieš porą metų tarptautinėse automobilių parodose eksponuotą „Honda Sport EV“ koncepciją.
„Norėjome atlikti eksperimentą ir nustebinti Tokijo automobilių parodos lankytojus. Dirbome ilgai, dirbome sunkiai, tačiau visas sunkus darbas atsipirko su kaupu“, – išvaizdžios koncepcijos pristatymo metu kalbėjo „Honda“ atstovas.
Tuomet „Honda“ atstovai teigė, jog elektromobiliai inžinieriams suteikia žymiai daugiau kūrybinės laisvės. Elektromobiliai leidžia lengviau paskirstyti svorio paskirstymą tarp abiejų ašių, sukurti automobilį, kuris turėtų žemesnį gravitacijos centrą. Šių ir kitų privalumų pagalba elektromobiliai bus lengviau ir smagiau valdomi. Bent jau taip teigė Makato Harada.
Nors serijinei gamybai paruoštas modelis pasikeitė, bet tam tikri dizaino elementai išliko. Vis dėlto, jeigu „Sport EV“ koncepcija labiau priminė klasikinės komponuotės kupė, štai šis kelia asociacijas su superautomobiliais.
Šis sprendimas turėtų gamintojui leisti pasiekti geresnį svorio paskirstymą tarp ašių, užtikrinti efektyvesnį baterijų aušinimą ir žinoma – sukurti automobilį, kuris valdymo savybėmis džiugintų kiekvieną automaną.
Žiūrėdami į nuotraukas taip pat pasigesti tradicinių šoninių veidrodėlių ir durų rankenėlių. Nenustebtume, jeigu „Honda“ šiame automobilyje pasinaudos „Side Camera Mirror System“ vardu technologija, kuri leidžia veidrodėlius paslėpti automobilio kėbule. Futuristiškas ir šaunus sprendimas, kuris taip pat leidžia pagerinti automobilio aerodinamines savybes.
Anksčiau sklandė gandai, jog „Honda“ tokio tipo automobilio gamybą ruošiasi pradėti 2020 metais. Tikėkimės, jog šie gandai pasitvirtins.