Po to, kai pernai Paryžiaus automobilių parodoje debiutavo „De Tomaso Deuville“, automobilių pasaulis pradėjo tikėti, kad atgimusi kompanija parodys ir daugiau automobilių. Vienas iš tokių žaisliukų – „De Tomaso Pantera“.
„De Tomaso“ teigia, kad „Pantera“ debiutuos jaus šiais metais, Los Andželo automobilių parodoje. Panašu, kad tai gali būti tiesa – automobilių naujienas medžiojantys žurnalistai užfiksavo pro gamyklos vartus išvažiuojantį „De Tomaso Pantera“ prototipą. Jokių techninių detalių dar nežinoma, tačiau pagal prototipo garsą galima spėti, kad čia įsikūrė ir stipriai perdirbtas „Ford“ V8 tipo variklis.
Trumpa priešistorė. „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne jau anksčiau buvo pareiškęs, kad 2011 metais bus uždaroma koncerno gamykla Sicilijoje, kurioje gaminti kompaktiški “Lancia Ypsilon". Tačiau šiuos planus aršiai kritikavo regiono valdžia ir Italijos vyriausybė. Tam, kad probleminiame regione pavyktų išsaugoti darbo vietas, šalies valdžia nusprendė ieškoti gamyklą galinčios išsinuomoti įmonės, kuri Sicilijoje galėtų pradėti automobilių gamybą.
Šalies valdžiai priimtiniausi pasirodė verslininko Jean Mario Rossignol pasiūlymai. Jis anksčiau vadovavo „Lancia“, „Telecom Italia“ ir „Zanussi“ kompanijoms. 2009 Jean Mario Rossignol išpirko „De Tomaso Automobili SpA". Anksčiau „De Tomaso“ gamino sportiškus automobilius nuo 1964 iki 2004 metų.
Legendinį vardą atgaivinęs verslininkas tikisi kiekvienais metais pagaminti po 8000 automobilių. Planuojama gaminti kompaktiškus visureigius, didžiulį sedaną ir į GT tipo automobilių lygą pretenduojantį sportišką kupe.