„Facebook“ naujasis ikonėlės dizainas paremtas iOS 12 gairėmis – ryškesnės spalvos ir kiek pakeistu šriftu. Pačioje programoje nuo šiol bus lengviau pasiekti užsiprenumeruotas grupes.
Kai kurie „Apple“ vartotojai ikonėlės pokyčius išvydo iškart po naujienų pristatymo balandžio 30-ąją, tačiau vartotojai Lietuvoje juos pamatė tik pastarosiomis dienomis.
Taigi, dabar feisbukas, pristatymo metu įvardintas kaip F5 versija, atrodys šviesiau, ne toks apkrautas, buvo atsisakyta standartinės tamsiai mėlynos spalvos. Tuo pačiu ikonėlė tapo panašia į „Facebook Messenger“ logotipą.
Pokyčiai: daugiau dėmesio grupėms, daugiau dėmesio draugams
M. Zuckerbergas pristatymo metu aiškiai leido suprasti, kad nuo šiol „Facebook“ bus labiau orientuotas į bendruomenių vystymą – tiek viešų, tiek ir privačių. Tai reiškia, kad „Grupės“ nuo šiol sulauks pagrindinio dėmesio: bus bandoma eiti „Telegram“ jau pramintu taku, kurie taip pat idėją iš dalies „pasiskolino“ iš jau uždaromo „Google +“ projekto.
Grupes bus lengviau surasti, dalyvauti jų veiklose, grupėms netgi bus išskirtas atskiras aplankas programoje. Kompiuterio versijoje kol kas to dar nesimato, tačiau telefonuose pokyčiai jau turėtų matytis.
Tokių veiksmų feisbukas nusprendė imtis norėdami padėti vartotojams vienoje vietoje matyti visus svarbius ir artimus įvykius, kurie anksčiau „pasimesdavo“ bendrame naujienų sraute.
Kai kuriose šalyse jau pristatyta nauja „Facebook“ „Secret Crush“ funkcija, leidžianti atskleisti savo „slaptą simpatiją“ ir užmegzti su tuo žmogumi artimesnius ryšius.
Pamažu plečiasi ir „Facebook Dating“ – pažinčių portalo atitikmens – pasiūla. Teigiama, kad kol kas penkiose šalyse veikianti paslauga pradės savo veikimą net 14-oje valstybių, įskaitant ir JAV dar iki šių metų pabaigos.
Deja, tačiau Lietuvos kol kas nėra nei „Facebook Dating“, nei „Secret Crush“ sąrašuose.