„Volkswagen“ pagaliau išplatino pirmąsias oficialias galingiausio visų laikų „Golf GTI“ kabrioleto nuotraukas ir technines charakteristikas. Tai yra pirmas atvirą kėbulą turintis „GTI“ modelis nuo tada, kai pasirodė pirmos kartos kabrioletas ir greičiausiai jis taps paskutinai nauja modifikacija kultinio šeštos kartos „Golf“ gamoje, kadangi ateinančiais metais pasirodys jo pamaina.
„Volkswagen Golf GTI Cabriolet“ (nuotr. Gamintojo)
„Golf GTI“ kabrioleto ratu suks tas pats 2,0 litrų turbokompresorinis keturių cilindrų variklis, kurio maksimali išvystoma galia siekia 208 AG, o sukimo momentas – 280 Nm esant 1700 aps./min. Priekinius ratus jis suks per šešių laipsnių mechaninę arba dviejų sankabų automatinę DSG pavarų dėžę. Tiesa, jei GTI hečbekas nuo 0 iki 100 km/h gali įsibėgėti per 6,9 sekundės, tai kabrioletas užtruks 0,4 sekundės ilgiau vien dėl prastesnė aerodinamikos. Skelbiamas maksimalus autmobilio greitis siekia 236 km/h.
„Volkswagen Golf GTI Cabriolet“ (nuotr. Gamintojo)
„Golf GTI“ kabrioletui įrengtas elektros variklių sulankstomas specialaus audeklo stogas. Gamintojo duomenimis, kol visiškai paslepia jį bagažinėje automatika užtrunka 9,5 sekundės, o aktyvuoti ją galima važiuojant ne didesniu kaip 30 km/h greičiu. Oficialus automobilio debiutas įvyks ateinančią savaitę vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje, o Europos rinkose automobilis pasirodys antroje šių metų pusėje. Kabrioleto kaina kol kas neskelbiama, tačiau žinant, kad hečbeko su mechanine transmisija kaina siekia 89 tūkst. litų galima prognozuoti, kad ji šiek tiek viršys 100 tūkst. litų.