Šią naująją aikštelę, esančią Parodų g., spėjo pamilti ne tik vairuotojai, bet ir žiūrovai dėl patogios vietos, įdomesnės konfigūracijos bei to, kad trasos nereikėjo specialiai lieti vandeniu, kaip reikalaujama Trakuose. D1Sport komanda po etapo buvo surengusi čia treniruotę ant sauso asfalto. Tikėkimės, ir ateityje bus galima organizuoti renginius šioje vietoje.
Antrasis žiemos taurės etapas vyko Trakuose esančioje aikštelėje, Karaimų g. Nors tą dieną ir spaudė besniegės žiemos šaltukas, įspūdžių bei geros nuotaikos tikrai netrūko. Tądien tarpusavyje rungėsi 20 dalyvių: kiek daugiau negu pirmajame etape, kuriame dalyvavo ir praėjo kvalifikaciją visi 16 vairuotojų.
Šis etapas buvo itin sėkmingas D1Sport komandai. Vienas iš šios komandos narių sugebėjo pelnyti pirmąsias vietas tiek kvalifikaciniuose važiavimuose, tiek siekiant prizinės vietos. Gedimino Levicko valdomas Nissan S13 dalyvio neapvylė ir padėjo surinkti 93 taškus kvalifikaciniame važiavime, kur jį pasivijo Darius Kepežinskas, vairuojantis dyzelinį BMW, taip pat surinkęs 93 taškus. Trečiasis liko Artūras Ravluškevičius su 90-čia taškų bei savo BMW automobiliu.
Kovoje dėl pirmos vietos nugalėtojas buvo aiškus – G. Levickas sugebėjęs visus prispausti prie sienos ir iškovoti pergalę. Antrąja vieta džiaugėsi K. Alekna vairavęs Nissan S14, o trečiasis liko dyzeliu varomas D. Kepežinskas.
Ketvirtą vietą užėmęs Benediktas Čirba visą dieną turėjo bėdų su vairuojamu BMW E30, kitaip žinomu kaip geltonuoju Taxi bolidu. Dalyviui nepasisekė, mat lūžo perjungimo svirtis, todėl teko važiuoti tik vienu (trečiuoju) bėgiu. Dalyvis neapsiėjo be draugų pagalbos, kurie kaskart šį išstumdavo į trasą. Tačiau pilotas nepasidavė ir tvirtai įsikibęs į vairą, draugų padedamas išlėkė į aikštelę paskutiniam tos dienos pasirodymui, kurį užbaigė stovėjimo aikštelėje, skendusioje baltuose dūmuose. Be to, šiame etape be kitų dailių automobilių galėjome grožėtis retu Nissan modeliu Lietuvoje – PS13.
Per paskutiniuosius etapus išaiškėjo trys patys stipriausi ir nusiteikę aršiai kovoti dalyviai – Kastytis Alekna, savo kišenėje iš viso turintis 174 taškus, Gediminas Levickas su 159 taškais bei Marius Vytė sukaupęs 143 taškus. Dalyviai parodė, jog tikrai išmano šonaslydžio meną. Jau šeštadienį visi šio autosporto entuziastai galės stebėti finalinę kovą, mėgautis svylančių padangų kvapu, burzgiančiais automobilių varikliais ir geru, saulėtu oru.
D1Sport komandos pilotas K. Alekna žada, jog artėjantį sezoną bus naujovių. Pasak jo, įsigalios naujas vertinimo būdas – bus matuojamas bolidų greitis fiksuojant visos trasos pravažiavimo laiką. Taip sumažės teisėjų subjektyvumas. „Nuo pasistatymo vietos iki paskutinio cliping point matuosime laiką ir pagal laiką pilotas galės gauti nuo 0 iki 30-ties taškų“, - pasakojo komandos narys, pridėdamas, jog trajektorija bus matuojama specialiai nupieštais kvadratais ant žemės. „Prie cliping point bus trys kvadratai po 1 metrą. Jeigu kuris nors iš pilotų užvažiuos ant vieno kvadrato, kuris yra arčiau cliping point – gaus 10 taškų; jeigu ant antro, priklausomai nuo to kaip arti mašinos ratai bus iki pirmojo kvadrato, dalyviai pelnys nuo 5 iki 9 taškų; užvažiavus ant trečiojo kvadrato – nuo 1 iki 4 taškų, o nepataikius nei į vieną – gaus 0 taškų“, – aiškino K. Alekna. Iš viso cliping point trasoje bus trys, daugiausia taškų, kurių bus galima surinkti – 30, mažiausia – 0.
Naujas sezonas nenumaldomai artėja, o kartu su naujovėmis bus dar įdomiau stebėti varžybas, kurios vis dažniau pritraukia smalsuolių ir greičio mėgėjų akis. Naujajame sezone laukia gatvės, pro lygos, urmo taurės varžybos. Laukdami naujojo sezono, kovo 28 d. susitiksime Dvarkiemio aikštelėje, esančioje Trakų rajone, kur bus išrinktas žiemos sezono nugalėtojas. Dalyvių skaičius vis didėja, o jau yra užsiregistravę visų pamėgti D1Sport komandos nariai, ZZ Team, Team Beat, Ukmergės ASK, AdasDrift ir kiti. Manoma, jog bus pasiektas maksimalus dalyvių