Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA), vienijanti 23 Lietuvoje veikiančias kūrybines, žiniasklaidos planavimo ir visas paslaugas teikiančias reklamos agentūras, sudarė savo narių reitingą.
Finansiniai reklamos agentūrų rodikliai parengti vadovaujantis pasauline praktika. Lyginant agentūrų 2007 m. finansinius rezultatus, nuo bendrosios apyvartos buvo atskirtos grynosios bendrovių pajamos už teikiamas paslaugas.
Taigi reklamos agentūros yra tiksliau įvertinamos pagal suteiktų paslaugų apimtį. Reitingai yra suskirstyti pagal tai, kokias paslaugas agentūra teikia. Tokiais principais remiantis sudarytas reklamos agentūrų reitingas tiksliau atspindi padėtį reklamos rinkoje.
Kūrybines paslaugas teikiančių reklamos agentūrų finansiniai rezultatai palyginti nuo bendrosios apyvartos atskyrus pajamas, gautas už kūrybines reklamos paslaugas. Į kūrybines paslaugas įeina komunikacijos strategijos parengimas, kūrybinės koncepcijos sukūrimas, dizaino darbai, konsultacijos rinkodaros strategijos klausimais, rinkos ir vartotojų tyrimų parengimas bei analizė, projektų įgyvendinimas ir kt. Daugiausia pernai gavusi pajamų už kūrybines paslaugas yra reklamos agentūra „DDB Vilnius“ (5 818 104 Lt).
Visas paslaugas teikiančios reklamos agentūros palygintos pagal bendrąją apyvartą. Pirmą vietą pagal bendrąją apyvartą užima „VRS grupė“ (36 396 214 Lt).
Žiniasklaidos paslaugas teikiančios reklamos agentūros taip pat palygintos pagal bendrąją apyvartą. Pirmoje vietoje pagal bendrąją apyvartą yra agentūra „Media House“ (51 645 818 Lt).