2015 metais nesėkmingų kvietimų dalis iš „Omnitel“ tinklo sudarė 1,96 proc. visų kvietimų. „Tele2“ tinkle šis rodiklis siekė 3,63 proc., o „Bitė Lietuvos“ - 3,75 proc., rodo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) pernai atliktų matavimų duomenys.
Pagal perduodamo garso kokybę pirmą vietą užėmė „Omnitel“ - jos perduodamo balso kokybė įvertinta 3,57 balo, antrąją ir trečiąją vietas dalijosi „Tele2“ (3,32 balo) ir „Bitė Lietuva“ (3,25 balo).
Pagal mažiausią skambučių sujungimo trukmę pirmavo „Bitė Lietuva“ - skambučiai iš jos tinklo sujungiami vidutiniškai per 5,5 sekundės, „Omnitel“ - per 6,18 sekundės, „Tele2“ - 7,05 sekundės.
Pernai RRT „Bitė Lietuvos“ tinkle užfiksavo 0,35 proc. nesėkmingai išsiųstų žinučių. „Omnitel“ tinkle šis rodiklis siekė 0,43 proc., „Tele2“ - 0,82 procento.
RRT, atlikdama patikrinimą, iš trijų didžiųjų operatorių tinklų atliko 2,8 tūkst. skambučių ir išsiuntė 3,4 tūkst. žinučių.
„Tele 2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas komentuoja, kad RRT tyrė 2G ir 3G tinklus, tačiau šiuo metu aktualiausias 4G ryšys.
„Visų didžiųjų operatorių 2G ir 3G kokybė iš esmės identiška. Skirtumai tokie maži, kad vartotojams juos sunku pastebėti, ir įtakos paslaugų naudojimui jie nedaro. Realūs ir vartotojams juntami kokybės skirtumai šiandien yra susiję su 4G ryšiu, kurio kokybės šįkart RRT netyrė. Tuo tarpu investicijos dabar vyksta būtent šioje srityje, ir čia akivaizdžiai pirmauja du operatoriai iš trijų", - informuoja A. Baranauskas.