Amy Winehouse leidybinė kompanija nutarė pristatyti atvirukus bei vyniojamąjį popierių, įkvėptą skandalingosios dainininkės.
Nauja linija bus pavadinta pagal didžiausius Winehouse hitus – bus galima įsigyti „Rehab“ vyniojamąjį popierių bei niūrius dviejų tipų atvirukus.
Pranešama, jog „You Know I'm No Good“ kortelė tiks atsiprašymams, kai tuo tarpu „Back To Black“ bus skirta netekties progoms.
Jonathan‘as Channon‘as, „EMI“ muzikos leidybos viceprezidentas, dienraščiui „The Sun“ sakė, jog ši idėja – tai įrašų kompanijos plėtros kitose sferose planų dalis.
Anot jo, jau dabar prekybos tinklai labai pozityviai žiūri į naujuosius produktus – vyniojamąjį popierių bei atvirukus: „Tai yra dainos, kurios labai giliai įsišaknijusios žmonių gyvenimuose.“
Vienas šaltinis dienraščiui teigė, jog „Rehab“ vyniojamasis popierius bus išpuoštas garsiojo hito tekstu.
Tiesa, nėra aišku, kada naujieji produktai pasieks parduotuvių lentynas.
Winehouse šiuo metu Šv. Liucijos saloje ruošia naują albumą, seksiantį po 2006-ųjų metų disko „Back To Black“.