• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kažkur pasimetusius, ištisus dešimtmečius dėmesio nesulaukusius automobilius visuomet gaubia išskirtinė aura. Visgi, vienu metu norisi ir kvestionuoti šių automobilių savininkų veiksmus ir tuo pačiu pasvajoti apie vieno tokio ratuočio priglaudimą.

20

Kažkur pasimetusius, ištisus dešimtmečius dėmesio nesulaukusius automobilius visuomet gaubia išskirtinė aura. Visgi, vienu metu norisi ir kvestionuoti šių automobilių savininkų veiksmus ir tuo pačiu pasvajoti apie vieno tokio ratuočio priglaudimą.

REKLAMA

Kad ir kaip dabar norėtumėte pykti ant šios „Ferrari“ automobilių kolekcijos šeimininko, tačiau jie keletą dešimtmečių iš eilės buvo pamiršti dėl ganėtinai rimtos priežasties.

Pasak kolekciją aukcionui ruošiančių „RM Sothebys“ atstovų, 20 ypatingos svarbos „Ferrari“ automobilių prieš beveik 20 metų buvo laikomi Indianapolio valstijoje buvusiame angare.

Tuometinis automobilių savininkas, karts nuo karto, su jais pasirodydavo „Ferrari“ klubo renginiuose ar kituose susibūrimuose, tačiau 2004-aisiais Indianapolio valstiją užklupo milžiniška audra – uraganas Čarlis.

REKLAMA
REKLAMA

Stiprūs vėjai, gausūs lietūs pridarė ypatingai daug žalos. Jis sunaikino šimtus nuosavų namų, užtvindė gatves, išvertė šimtus medžių. Šios audros epicentre taip pat atsidūrė angaras, kuriame stovėjo ir štai šie „Ferrari“ automobiliai.

REKLAMA

Beveik visi kolekcijoje esantys automobiliai buvo daugiau ar mažiau apgadinti. Nors žvelgiant į automobilių nuotraukas gali susidaryti, jog keli iš jų atrodo it būtų pasiruošę išvažiuoti į bendro naudojimo kelius nors ir sekančią akimirką, tačiau už ganėtinai solidžiai išsilaikiusių kėbulų slypi komponentai, kuriems reikia rimto remonto.

Kiekvienas automobilis šiandien vertinamas šešiaženkle ar net septynženkle suma. Pavyzdžiui, 1956 metais pagaminta „Ferrari 410 Superamerica“. „Ferrari“ pagamino vos 12 šio modelio vienetų, turi originalius kėbulo dažus, originalų variklį. Apskritai, automobilis bendro naudojimo keliuose nesirodė nuo pat 1974-ųjų.

REKLAMA
REKLAMA

Kolekcijoje taip pat yra ir naujesnių „Ferrari“ modelių. Pavyzdžiui, „Ferrari Testarossa“, kuri taip pat yra unikali. Automobilis buvo pagamintas 1991-aisiais, likus vos keliems mėnesiams iki „Testarossa“ modelio gamybos pabaigos. Tai reiškia, jog šis modelis standartinėje įrangoje turėjo penkių stipinų ratlankius, integruotą galinį stabdžių žibintą ir patobulintą oro kondicionavimo sistemą.

Apskritai, šioje automobilių kolekcijoje yra:

1965 m. Ferrari 275 GTB/6C

1978 m. Ferrari 512 BB Competizione

1956 m. Ferrari 250 GT Coupe Speciale

1956 m. Ferrari 410 Superamerica Coupe Series I

1964 m. Ferrari 250 GT/L Berlinetta Lusso

1954 m. Ferrari 500 Mondial Spider

1965 m. Ferrari 275 GTS

1967 m. Ferrari 330 GTS

1971 m. Ferrari 365 GTB/4 Daytona Berlinetta

1972 m. Ferrari 365 GTB/4 Daytona Berlinetta

1968 m. Ferrari Dino 206 GT

1960 m. Ferrari 250 GT Coupe Series II

1972 m. Ferrari 365 GTC/4

1966 m. Ferrari 330 GT 2+2 Series II

1976 m. Ferrari 308 GTB Vetroresina

1969 m. Ferrari 365 GT 2+2

1965 m. Ferrari 330 GT 2+2

1980 m. Ferrari 512 BB

1991 m. Ferrari Testarossa

1977 m. Ferrari 400 Automatic

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų