Dėl tokios situacijos daugelis Amerikos restoranų turės spręsti, ką daryti: didinti kainas valgiaraštyje, atsisakyti agresyvių reklamos kampanijų ar mažinti porcijų dydį, rašo „The Wall Street Journal“.
Kepti vištų sparneliai – itin mėgiamas stadionų lankytojų ar ant sofos namie sėdinčių bei sporto varžybas per televiziją stebinčių sirgalių patiekalas, todėl jų paklausa itin išauga rudenį ir sumažėja kovo pabaigoje. Naujas JAV nacionalinės futbolo lygos sezonas startuoja rugsėjo 7 d., Nacionalinės leido ritulio lygos (NHL) – spalio 4 d., o Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) – spalio vidury.
Tačiau restoranai ir parduotuvės jau dabar nerimauja, kaip jiems teks pildyti atsargas ir planuoti valgiaraščius.
Tuo tarpu pastaraisiais metais amerikiečių restoranai aktyviai siūlė įvairių nuolaidų vištų sparneliams, nes krito restoranų lankomumas. Konkurencija privedė prie to, kad vidutinės sparnelių porcijos tradiciniame restorane (ne greitojo maitinimo) kaina birželį buvo 18 proc. mažesnė nei prieš metus – atitinkamai 7,23 ir 8,85 JAV dolerio.
Per metus iki birželio amerikiečiai suvalgė daugiau nei 1 mlrd. vištų sparnelių porcijų. O šaldytų vištų sparnelių pardavimai padidėjo 12 proc.
Didmeninė sparnelių kaina nuo metų pradžios šoktelėjo beveik 20 proc. iki 2,09 JAV dolerio už svarą. Pernai ji siekė tik 1,80 JAV dolerio.
Beje, dėl didelės kainos ir kartais net sparnelių stygiaus kai kurie restoranai ėmė gudrauti. Pavyzdžiui, „Buffalo Wild Wings“ antradieniai ėmė su didele nuolaida siūlyti „sparnelių be kaulo“. Tačiau iš tiesų tai vištienos filė gabalėliai, supjaustyti ir apkepti tokiu būdu, kad būtų panašūs į sparnelius.