Pagrindinės charakteristikos pozicionuoja šį modelį tarp S ir C klasės automobilių. Naujojo E klasės modelio ratų bazė yra 65 milimetrais ilgesnė (2939 mm), lyginant su šio modelio pirmtaku, o bendras automobilio ilgis padidėjo 43 milimetrais (4923 mm). Tačiau padidėjusios automobilio bazės, inžinieriai pasistengė ir naujojo E klasės modelio aerodinamis parametras siekia 0,23.
Inovatyvus E klasės interjeras
Modernus ir inovacijų kupinas interjeras nepaliks abejingų. Viena didžiausių inovacijų – sujungti du aukštos rezoliucijos 12,3 colio ekranai, kuriems galima parinkti vieną iš trijų atvaizdavimo stilių „Classic“, „Sport“, „Progressive“. Taip pat pristatoma unikali vairo funkcija – E klasės modelio vairas turės lietumui jautrias zonas, kurios reaguos į vairuotojo pirštų judesius aukštyn / žemyn ir į šonus – panašiai kaip išmaniuosiuose telefonuose ir planšetėse. Ši funkcija jau buvo naudojama centrinėje valdymo panelėje ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, tačiau lietimui jautrias zonas ant vairo, leisiančias patogiau keisti automobilio nustatymus, galės išbandyti tik E klasės vairuotojai.
Kaip jau įprasta naujiems „Mercedes-Benz“ automobiliams ypatingas dėmesys skiriamas interjero dizainui. E klasėje naudojamos aukščiausios kokybės interjero medžiagos – atvirų porų mediena, oda, metaliniai akcentai. Šiomis medžiagomis sukuriamas grakščių linijų, inteligentiškas ir itin komfortabilus interjeras. Taip pat šioje automobilių kategorijoje pristatoma naujovė – šildomi durų porankiai ir centrinė valdymo panelė.
Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. E 200 modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, E 220 d – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), E 350 d – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios variklis. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra galios sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą. Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per 9G-TRONIC devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
Vokiečių koncernui įprastai skiriant didžiulį dėmesį saugos ir pagalbinėms sistemoms, naujoje E klasėje diegiamos persirikiuoti padedanti Active Lane-change Assistant sistema, automobilio stabdymo efektyvumą didinanti Active Brake Assist sistema, kuri kartu su Evasive Steering Assist sistema, padeda identifikuoti pėsčiuosius ir padeda jų išvengti, apie objektus esančius nematomoje zonoje perspėjanti Active Blind Spot Assist sistema ir daugybė kitų saugos ir pagalbinių sistemų, didinančių važiavimo komfortą ir maksimaliai padedanti išvengti susidūrimų ir kitų incidentų.