Maskvoje vystančio pasaulio žiniasklaidos forumo sekcijoje apie elektronines žiniasklaidos priemones ir žiniasklaidos monopoliją specialistai sakė, kad klestint internetui ir didėjant socialinių tinklų populiarumui sukurti žiniasklaidos monopolį yra beveik neįmanoma.
Agentūros „Associated Press“ viceprezidentas ir vyriausiasis redaktorius John Danischewsky sakė, kad socialiniai tinklai kuria naują žinių dinamiką ir profesionalūs žurnalistai turi prie to taikytis. Jo nuomone, dabar svarbiausia ne spausdintos ir elektroninės žiniasklaidos konkurencija, o socialinių tinklų plėtra. Pasak jo, dėl galimybės rašyti tinklaraščius atsirado daug neprofesionalų, kurie prisideda prie žiniasklaidos, ir tai neigiamai veikia žurnalistiką. Jis sakė, kad pasikeitus situacijai sukurti monopolį neįmanoma. Jis mano, kad didelės naujienų agentūros ir laikraščiai turi rūpintis informacijos autentiškumu.
Šveicarijos spaudos klubo prezidentas Guy Mettanas mano, kad profesionali žiniasklaida turi stengtis atgauti įtaką. Jis prisiminė, kaip anksčiau visuomenės nuomonė priklausė nuo geros žurnalistikos, o žiniasklaida buvo patikima ir turėjo galios. G. Metanas sakė, kad tradicinė žiniasklaida turėtų grįžti prie žurnalistų profesijos esmės - tikrinti faktus.