Automobilio interjeras primins šiuolaikinius „Renault“ kompanijos kūrinius. Centrinėje konsolėje bus sumontuotas lietimui jautrus ekranas, kuriame bus galima valdyti beveik visas automobilio funkcijas. Prietaisų skydelyje - skaitmeniniai ciferblatai.
Bazinėje modelio įrangoje bus pati svarbiausia komforto įranga : oro kondicionierius, elektra valdomi langai, pusiau odinės sėdynės, navigacijos įranga, elektra pakeliamas ir nuleidžiamas bagažinės dangtis, lengvo lydinio ratlankiai.
Brangesnių modifikacijų komforto įrangos sąraše bus elektra valdomos ir šildomos sėdynės, galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai priekyje ir gale, „Bose“ garso sistema, panoraminis stoglangis, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinio stabdymo sistema, automatinė automobilio pastatymo sistema.
Automobilis bus parduodamas 80 pasaulio šalių. Iš pradžių antros kartos „Renault Koleos“ pasirodys Kinijoje, 2017 metais automobilis pasirodys ir senajame žemyne.
Atsižvelgiant į tai, jog automobilis buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Nissan X-Trail“ ir yra panašaus dydžio, galime tikėtis, jog naujasis „Renault“ modelis kainuos nuo maždaug 22 tūkst. eurų.
„Renault Koleos“ sugrįžta kardinaliai pasikeitęs. Antrosios kartos modelis ne tik tapo didesnis, bet ir vizualiai patrauklesnis ir technologiškai pažangesnis. Be to, antros kartos „Renault Koleos“ neturės pagrindinės problemos, kurią turėjo anksčiau gamintas modelis. Automobilis senojo žemyno gyventojus pasieks ne iš Pietų Korėjos, o iš Prancūzijoje esančios gamyklos.
Naujasis „Renault“ šeimos narys buvo sukurtas ant modulinės „CMF C/D“ platformos, kurią šiuo metu naudoja panašaus dydžio „Nissan X-Trail“ ir kiti „Renault“ modeliai : „Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“.
Antrosios kartos „Renault Koleos“ variklių gamoje bus du benzininiai ir du dyzeliniai motorai, kurių galia svyruos nuo 130 iki 175 arklio galių. Šie jėgos agregatai bus poruojami su šešių laipsnių mechaninėmis arba su „CVT“ bepakope pavarų dėžėmis.
Priklausomai nuo pasirinktos modelio modifikacijos, naujasis „Renault“ visureigis bus komplektuojamas su priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara. Pasirinkus modelį su visų keturių varančiųjų ratų pavara, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš keletos važiavimo režimų : „FWD“, „AWD“ arba „Auto“.
„Renault Koleos“ bus vienas didžiausių ir ilgiausių kompanijos modelių. Kadangi automobilio ilgis sieks 4670 milimetrų ( 221 milimetru ilgesnis už „Kadjar“ ), gamintojo teigimu, prancūziškas visureigis pasižymės neįtikėtinai erdviu interjeru. Pavyzdžiui gale sėdinčių keleivių kelių erdvė sieks net 289 milimetrus.
„Renault Koleos“ sugrįžta kardinaliai pasikeitęs. Antrosios kartos modelis ne tik tapo didesnis, bet ir vizualiai patrauklesnis ir technologiškai pažangesnis. Be to, antros kartos „Renault Koleos“ neturės pagrindinės problemos, kurią turėjo anksčiau gamintas modelis. Automobilis senojo žemyno gyventojus pasieks ne iš Pietų Korėjos, o iš Prancūzijoje esančios gamyklos.
Naujasis „Renault“ šeimos narys buvo sukurtas ant modulinės „CMF C/D“ platformos, kurią šiuo metu naudoja panašaus dydžio „Nissan X-Trail“ ir kiti „Renault“ modeliai : „Espace“, „Talisman“ ir „Kadjar“.
Antrosios kartos „Renault Koleos“ variklių gamoje bus du benzininiai ir du dyzeliniai motorai, kurių galia svyruos nuo 130 iki 175 arklio galių. Šie jėgos agregatai bus poruojami su šešių laipsnių mechaninėmis arba su „CVT“ bepakope pavarų dėžėmis.
Priklausomai nuo pasirinktos modelio modifikacijos, naujasis „Renault“ visureigis bus komplektuojamas su priekinių arba visų keturių varančiųjų ratų pavara. Pasirinkus modelį su visų keturių varančiųjų ratų pavara, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš keletos važiavimo režimų : „FWD“, „AWD“ arba „Auto“.
„Renault Koleos“ bus vienas didžiausių ir ilgiausių kompanijos modelių. Kadangi automobilio ilgis sieks 4670 milimetrų ( 221 milimetru ilgesnis už „Kadjar“ ), gamintojo teigimu, prancūziškas visureigis pasižymės neįtikėtinai erdviu interjeru. Pavyzdžiui gale sėdinčių keleivių kelių erdvė sieks net 289 milimetrus.