• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ markės automobiliai visoje Europoje asocijuojami su ekonomiškomis, stilingomis, praktiškomis transporto priemonėmis. Tačiau automanams, kiekvieną kartą išgirdus „Renault“ vardą, mūsų galvoje pradeda skambėti „Clio Williams“, „Megane RS“ ir kitų „Renault Sport“ padalinio kūrinių vardai. 
Paryžiuje vykstančioje automobilių parodoje „Renault“ pristatė keletą labai svarbių naujienų, kurios padės atnešti milžinišką pelną, tačiau mūsų akys nukrypo į gamintojo stendo kamputyje stovintį „Renault Clio RS 16“. Padūkusią „Clio RS“ hečbeko versiją, kuri pirmą kartą buvo pristatyta šių metų gegužę.

„Renault“ markės automobiliai visoje Europoje asocijuojami su ekonomiškomis, stilingomis, praktiškomis transporto priemonėmis. Tačiau automanams, kiekvieną kartą išgirdus „Renault“ vardą, mūsų galvoje pradeda skambėti „Clio Williams“, „Megane RS“ ir kitų „Renault Sport“ padalinio kūrinių vardai. 
Paryžiuje vykstančioje automobilių parodoje „Renault“ pristatė keletą labai svarbių naujienų, kurios padės atnešti milžinišką pelną, tačiau mūsų akys nukrypo į gamintojo stendo kamputyje stovintį „Renault Clio RS 16“. Padūkusią „Clio RS“ hečbeko versiją, kuri pirmą kartą buvo pristatyta šių metų gegužę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Clio RS 16 (1)


Į Paryžiaus automobilių parodą atvežtas modelis, vis dar, dėvėjo prototipo etiketę, tačiau Prancūzijos sostinėje vykstančią parodą aplankęs „Renault Sport“ vadovas Patrice Ratti atskleidė, jog „Clio RS 16“ yra pasiruošęs keliauti į serijinę gamybą.
Pasak sportiškų „Renault“ modelių padalinio vadovo, galutinį sprendimą turi priimti koncerno vadovai, kurie į tokio modelio gamybą žiūri palankiai. Be to, prieš keletą savaičių šio modelio prototipai buvo pastebėti važinėjantys bendro naudojimo keliais šalia „Renault Sport“ būstinės Prancūzijoje.

REKLAMA

Clio RS 16 (3)


Tad kuo ši „Renault Clio RS 16“ versija yra ypatinga? Nuo standartinių „Clio RS“ versijų, Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas prototipas turi priekyje sumontuotą 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvysto 275 arklio galias.
Kartu su „Megane RS“ varikliu atkeliavo ir šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžė, riboto praslydimo diferencialas ir „Akrapovič“ išmetimo sistema, kuri galėtų pažadinti jūsų kaimyną.

REKLAMA
REKLAMA

Clio RS 16 (4)


Be to, reikėtų paminėti, jog „Renault Sport“ inžinieriai į automobilį sumontavo visiškai kitokias priekinę ir galinę ašis. Standartinio „Clio RS“ ašys neatlaikytų naujo agregato pajėgumo, o „Megane RS“ naudojami komponentai yra tiesiog per platūs.
Pavyzdžiui galinė ašis buvo pasiskolinta iš „Renault Clio T3“ bolido, kuris yra skirtas ralio varžyboms, priekinė ir galinė tarpvėžė tapo 60 milimetrų platesnės, standartinius amortizatorius pakeitė lenktyniniuose automobiliuose naudojami „Ohlins“ komponentai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Clio RS 16 (5)


Gamintojo atstovų teigimu, šis išdykėlis su „Megane RS“ iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per maždaug 5 sekundes ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Tačiau automobilio sugebėjimai tiesiojoje niekada nebuvo prioritetas, nes daugiausiai gerų emocijų jis turėtų sukelti posūkiuose.
Jeigu „Renault Clio RS 16“ pasirodytų prekyboje, automobilio kaina siektų maždaug 34 000 - 35 000 eurų. Tai yra „Volkswagen Golf R“ ar „Ford Focus RS“ teritorija, tačiau kaip ir kiekvienas ribotos laidos „Renault Sport“ kūrinys, taip ir „Clio RS 16“ bus labai geidžiamas tarp automobilių kolekcionierių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų