• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ padidinto pravažumo universalo debiutui ruošėsi pakankamai ilgai. Tačiau kaip sako liaudies išmintis - „Geriau vėliau negu niekada.“

8

„Mercedes Benz“ padidinto pravažumo universalo debiutui ruošėsi pakankamai ilgai. Tačiau kaip sako liaudies išmintis - „Geriau vėliau negu niekada.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Paryžiaus automobilių parodoje, „Daimler“ koncerno narys pademonstravo „E klasės All-Terrain“ modelį, kurio receptas niekuo nesiskiria nuo kitų šio segmento automobilių.

REKLAMA

„Mercedes Benz“ specialistai išrinko standartinį E klasės universalą, sumontavo naujus sparnus su juodos spalvos plastmasėmis, padidino kėbulo prošvaisą, sumontavo keturių varančiųjų ratų pavarą ir 195 arklio galias išvystantį keturių cilindrų dyzelinį variklį, kuris „E klasės All-Terrain“ versijoje buvo suporuotas devynių laipsnių automatine pavarų dėže.

REKLAMA
REKLAMA

Gamintojo atstovų teigimu, variklių gamą vėliau papildys šešių cilindrų dyzelinis agregatas.

Nuo tradicinių E klasės universalų, naujoji modifikacija išsiskirs ne tik naujo dizaino radiatoriaus grotelėmis, bet ir 19 arba 20 colių ratlankiais. Kitokių opcijų būsimieji „E klasės All-Terrain“ pirkėjai neturės.

Aukštą komforto lygį užtikrins „Air Body Control“ vardu pavadinta orinės pakabos sistema. Ši pakaba į naują E klasės universalo versija bus montuojama standartiškai.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų