Kaip ir pirmosios kartos „Hyundai i30“ modelis, taip ir antros kartos hečbekas, buvo sukurtas Vokietijoje esančiame „Hyundai“ automobilių kūrimo centre. Kadangi hečbekai yra didžiųjų automobilių gamintojų duona, nenuostabu, jog antros kartos „i30“ buvo sukurtas atsižvelgiant į europiečių skonį.
„Hyundai“ dizaineriai šį kartą pasistengė, jog naujasis modelis nebūtų sumaišytas su kito gamintojo kūriniu, tačiau vaikštant aplinkui ir šalia esančių kolegų nuolatos girdėjosi įvairūs palyginimai su „Peugeot 308“. Ypač žvelgiant į priekinių žibintų formą, siluetą ar keletą sprendimų interjere, kurie taip pat jiems priminė prancūzišką hečbeką.
„Hyundai“ kurdami naujos kartos „i30“ interjerą sužaidė saugiai. Automobilio interjeras, kokybine prasme, yra pakankamai didžiulis žingsnis į priekį. Parodoje demonstruoti modeliai turėjo malonią liesti, minkštą priekinę panelę, tvirtai suręstus interjerus. Bet kaip ir didžioji dalis kompaktinės klasės atstovų, ten kur akys nukrypsta tik vieną ar du kartus per ilgą automobilio eksploatacijos laiką, ten galima surasti kietą plastiką.
Technologine prasme antros kartos modelis turės beveik visas moderniausias saugumo ir komfortą užtikrinančias technologijas. Pradedant nuo informacijos ir pramogų sistemos, kuri palaikys „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ iki išmanios greičio palaikymo sistemos.
Europoje automobilį bus galima įsigyti su vienu iš kelių benzininių arba dyzelinių motorų. Benzininių variklių gamoje bus trys agregatai : 1,0 litro 120 AG (3 cilindrų ir su turbina), 1,4 litro 100 AG ( atmosferinis, keturių cilindrų ) ir 1,4 litro 140 AG ( keturių cilindrų su turbina ).
Ekonomiškų variklių mėgėjai galės rinktis 1,6 litro, keturių cilindrų dyzelinį motorą, kuris priklausomai nuo modifikacijos išvystys 95, 110 arba 136 arklio galias.
„Hyundai“ taip pat planuoja pradžiuginti automanus. Kitais metais „Hyundai“ žada pristatyti sportišką „Hyundai i30 N“ versiją, kuri turės 2,0 litrų benzininį variklį su turbina, kuris išvystys 255 arklio galias.