Naujasis modelis paveldėjo „Citroen C4 Cactus“ ir „C4 Picasso“ automobiliuose matytus dizaino elementus. Siauri „LED“ dienos žibintai, masyvūs, po radiatoriaus grotelėmis sumontuoti priekiniai žibintai sukuria agresyvaus automobilio įspūdį. Galinė automobilio dalis nėra tokia išraiškinga, bet ji puikiai dera su apvaliomis ir citroeniškomis kėbulo formomis.
Parodoje pristatyta „Citroen C3“ modelių šeima skirs labai daug dėmesio kiekvieno būsimo pirkėjo norui išsiskirti. Kiekvienas „Citroen C3“ pirkėjas galės rinktis iš gausybės kėbulo, stogo, šoninių veidrodėlių spalvų. Apskritai, gamintojas pasiūlys pasirinkti iš 36 skirtingų spalvų schemų kombinacijų.
Automobilio interjeras atrodo labai panašus į „Citroen C4 Cactus“. Minimalistinio dizaino priekinė panelė, kurioje dominuoja lietimui jautrus ekranas, kuriame galima valdyti visas svarbiausias automobilio funkcijas. Pradedant navigacija ir baigiant klimato kontrole.
Gamintojas pristatydamas naująjį modelį pabrėžia ne naujus variklius ar geresnes valdymo savybes, o „ConnectedCam“ vardu pavadintą priekinę kamerą, kuri kiekvienam vairuotojui leis užfiksuoti pačias geriausias, įdomiausias kelionių akimirkas. Be to, priekyje esanti kamera galės atstoti vaizdo registratorių.
Palyginus su konkurentais, būsimais „Ford Fiesta“ ir „Volkswagen Polo“, kurie žada išaugti, naujasis „Citroen“ modelis yra 3,99 metro. Nepaisant kuklesnių išmatavimų, automobilis pasižymi pakankamai erdviu interjeru ir 300 litrų dydžio bagažine.
Variklių gamą sudarys 1,2 litro benzininiai ir 1,6 litro dyzeliniai agregatai, kurių pajėgumas svyruos nuo 70 iki 110 arklio galių.
Ateityje taip pat turėtų pasirodyti sportiška „C3“ modelio versija su 1,6 litro, keturių cilindrų benzininiu varikliu.