„Audi R8 Spyder“ - ne pati šviežiausia gamintojo naujiena, tačiau praeiti pro vienintelį „Audi“ superautomobilį yra pakankamai sunku. Sukurtas ant lengvesnės, standesnės platformos, antros kartos „Audi R8 Spyder“ dalinasi tuo pačiu 5,2 litro darbinio tūrio, 10 cilindrų varikliu su „Lamborghini Huracan“, tačiau tai vienintelis šių dviejų automobilių bendras bruožas.
„Lamborghini Huracan“ yra agresyvesnis, triukšmingesnis ir nuolatos demonstruojantis savo itališką charakterį. Tuo tarpu „Audi R8“ yra santūresnis, solidesnis, komfortiškesnis ir tylesnis brolis, kuris esant reikalui gali ateiti į pagalbą ir išspardyti kitų užpakalius.
Šalia „Audi R8 Spyder“ stovėjo naujausias „Audi RS“ padalinio kūrinys - pati galingiausia, pajėgiausia ir greičiausia „Audi TT“ modelio versija - „Audi TT RS“. Kaip ir parodoje pristatytas „Audi RS3“ sedanas, taip ir „Audi TT RS“ naudoja 2,5 litro darbinio tūrio, 5 cilindrų benzininį variklį, išvystantį 400 arklio galių ir 480 Nm sukimo momentą.
Aprūpintas fantastiškai skambančiu 5 cilindrų motoru, keturių varančiųjų ratų pavara ir efektyviai veikiančia dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, naujoji „TT“ versija iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti vos per 3,7 sekundės ir pasiekti maksimalų 250 km/val. greitį. Pašalinus ribotuvą, maksimalus greitis padidėja iki 280 km/val.
Bent jau „Audi TT RS“ gimtinėje, Vokietijoje, automobilis kainuos nuo 66 400 eurų. „Audi TT RS“ kabrioleto kaina prasidės nuo 69 200 eurų.