Palyginus su jau nebegaminamu „Auris“ universalu, naujosios „Corolla“ universalas yra 58 milimetrų ilgesnis, pasižymi 100 milimetrų ilgesne ratų baze. „Toyota“ atstovų teigimu, šie „kuklūs“ pakeitimai leido sukurti universalą, kuris pasižymi pačia didžiausia erdve gale sėdintiems keleiviams.
Europoje naujos kartos „Corolla“ bus siūloma tik su benzinu varomais motorais: vienas – tradicinis, 1,2 litro darbinio tūrio, 116 arklio galių išvystantis benzininis, kiti du bus varomi hibridinėmis jėgainėmis. Gamintojas tikisi, jog būtent hibridinės versijos sulauks daugiausiai dėmesio ir populiarumo.
Pirmoji hibridinės jėgainės versija, su 1,8 litro darbinio tūrio motoru priešakyje, išvystys 122 arklio galias ir 142 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu antroji versija turėtų sudominti dyzelių vairuotojus. Šioje hibridinėje jėgainėje pagrindiniu smuiku gros 2 litrų, keturių cilindrų, benzininis variklis, o bendras hibridinės jėgainės pajėgumas sieks 180 arklio galių ir 192 Nm.
Į Europą sugrįžta „Camry“
Ar prisimenate laikus, kuomet vidutinės klasės japoniškas sedanas Europos keliuose buvo įprastas reiškinys? Prieš porą dešimtmečių „Nissan Maxima“ ir „Toyota Camry“ buvo itin populiarūs ir mėgstami, tačiau sparčiai išpopuliarėję ir patobulėję dyzeliniai varikliai labai greitai numarino puikų kainos ir kokybės santykį siūliusius modelius.
Po pakankamai ilgos pertraukos į Europą sugrįžta anapus Atlanto „tautos automobilio“ etiketę turintis „Toyota Camry“ sedanas. Kodėl? „Toyota“ nusprendė atsikratyti ne itin populiaraus „Avensis“, kurio praėjusiais metais buvo parduota vos 25 000 vienetų. Atsižvelgiant į rinkos dydį ir parduodamų automobilių skaičių – „Toyota Avensis“ išlaikymas buvo pernelyg brangus malonumas.
„Toyota Camry“ į senąjį žemyną sugrįžta praktiškai nepasikeitęs. Tai, vis dar, vidutinės klasės, erdvus, patogus, puikų kainos ir kokybės santykį siūlantis automobilis. Skirtumas tik tas, jog Europoje jis bus parduodamas tik su hibridine jėgaine, kuri išvysto 218 arklio galių ir 100 kilometrų suvartoja vos 4,2 litro benzino.
„Toyota Camry“ bus galima įsigyti nuo 2019 metų balandžio mėnesio. Kaina? Nuo 31 200 eurų.
Paskui „SUV“ tendencijas – naujos kartos „RAV4“
Nuo 1994 metų „Toyota“ pardavė daugiau nei 8 mln. „RAV4“ modelio vienetų. Vien praėjusiais metais japonų gamintojas sugebėjo į bendro naudojimo kelius išleisti net 810 tūkst. „Toyota RAV4“ vienetų, todėl nenuostabu, jog Paryžiuje pristatytas modelis turi tą patį tikslą – pakartoti į pensiją išėjusio egzemplioriaus sėkmę.
„Toyota“ kurdama naujos kartos „RAV4“ atsižvelgė į prieš tai gaminto modelio silpnąsias vietas – tai vairuotojo pozicija, apdailos medžiagos, valdymo savybės ir žinoma – garso izoliacija. Jeigu tikėtume gamintoju, naujos kartos „RAV4“ pasiūlys ne tik aukštesnio lygio komfortą, bet ir daugiau erdvės interjere.
„Toyota RAV4“ nuo šiol bus komplektuojamas su dviem skirtingais benzininiais varikliais: 2 litrų, kurio pajėgumą gamintojas žada atskleisti vėliau, ir 2,5 litro darbinio tūrio motoru, kuris bus hibridinės jėgainės dalimi. Pastarosios versijos galingumas sieks 222 arklio galias.
Kad ir kaip norėtume, tačiau „Toyota“ į naująjį „RAV4“ toliau montuoja „CVT“ – bepakopę pavarų dėžę, prie kurios veikimo ypatumų reikia priprasti.
„Toyota RAV4“ bus komplektuojamas su keturių varančiųjų ratų pavara, kuri hibridinės jėgainės išvystomą galią tarp priekinės ir galinės ašies paskirstyti nuo 100:0 iki 20:80 koeficientu.