Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Suzuki Jimny“ yra vienas iš tų automobilių, kurio vardą ištarę visureigių entuziastai nusišypso ir pasako – „O, tas mažylis.“. Būtent – mažylis, nes „Suzuki Jimny“ visuomet buvo mažiausias grynakraujis visureigis.
„Suzuki“ specialistai nenorėdami sugadinti ir taip pakankamai paprasto automobilio recepto, atliko keletą svarbių pakeitimų, o visus kitus komponentus – patobuino.
Suzuki Jimny“ konstrukcija iš esmės nesiskiria nuo ankstesnių kartų – kėbulas pritvirtintas prie atskiro kopėčių tipo rėmo. Galinė ašis yra standi, palaikoma dviem išilginėmis ir viena skersine svirtimi. „Jimny“ jėgos perdavimo sistema tęsia įprastą koncepciją: modelyje yra pavarų dėžė su įjungiama keturių varomųjų ratų sistema bei pažeminta pavara, kaip ir turi būti patikimame visureigyje.
Naujos kartos „Jimny“ bus komplektuojamas tik su vienu varikliu – 1,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų, galinčiu išvystyti 101 arklio galią ir 130 Nm sukimo momentą. Tai nėra įspūdingi parametrai, tačiau vos 1060 kilogramų sveriančiam visureigiui nebūtina turėti itin pajėgų motorą.
Lietuvoje šis mažytis darbininkas iš Japonijos kainuos nuo 15 999 eurų. Versija su automatine pavarų dėže – 16 999 eurų.
„Suzuki Jimny“ yra vienas iš tų automobilių, kurio vardą ištarę visureigių entuziastai nusišypso ir pasako – „O, tas mažylis.“. Būtent – mažylis, nes „Suzuki Jimny“ visuomet buvo mažiausias grynakraujis visureigis.
„Suzuki“ specialistai nenorėdami sugadinti ir taip pakankamai paprasto automobilio recepto, atliko keletą svarbių pakeitimų, o visus kitus komponentus – patobuino.
Suzuki Jimny“ konstrukcija iš esmės nesiskiria nuo ankstesnių kartų – kėbulas pritvirtintas prie atskiro kopėčių tipo rėmo. Galinė ašis yra standi, palaikoma dviem išilginėmis ir viena skersine svirtimi. „Jimny“ jėgos perdavimo sistema tęsia įprastą koncepciją: modelyje yra pavarų dėžė su įjungiama keturių varomųjų ratų sistema bei pažeminta pavara, kaip ir turi būti patikimame visureigyje.
Naujos kartos „Jimny“ bus komplektuojamas tik su vienu varikliu – 1,5 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų, galinčiu išvystyti 101 arklio galią ir 130 Nm sukimo momentą. Tai nėra įspūdingi parametrai, tačiau vos 1060 kilogramų sveriančiam visureigiui nebūtina turėti itin pajėgų motorą.
Lietuvoje šis mažytis darbininkas iš Japonijos kainuos nuo 15 999 eurų. Versija su automatine pavarų dėže – 16 999 eurų.