Kiečiausias policijos majoras, kurį suvaidino Sergejus Garmašas, per stebuklą atsibunda metukų kūdikio kūne. Bet netgi persėdęs iš policijos patrulio automobilio į vaikišką vežimėlį, jis išlieka atsakingas pareigūnas, nusiteikęs sukelti rimtų bėdų nusikaltėlių pasauliui. Pagrindinis herojus paperka nuginkluojančiu mažylio žavumu ir nenuspėjama logika. Iš šio jaunojo kovotojo, kalbančio S. Garmašo balsu, galima laukti bet ko.
Režisierius Aleksandras Andriuščenko („Eglutės“) pasakoja, kad viskas prasidėjo nuo ambicijos aplenkti Holivudą. „Išrinkome kandidatą „kūdikio“ vaidmeniui – Sergejų Garmašą – tą, kurį žiūrovai mažiausiai tikisi pamatyti kūdikio kūne.“
Apsikeitimas kūnais filmuose – ne naujovė, bet šįkart kūrėjams pavyko tai padaryti originaliai ir nenuspėjamai.
Kompiuteriu sugeneruoti kūdikį sutiko tik viena studija, CGF, dirbusi prie „Įsikūnijimo“ ir „Žiedų valdovo“ specialiųjų efektų bei gavusi auksinį erelį už geriausius vaizdo efektus filme „Ekipažas“. „Face capture“ davikliai buvo priklijuojami prie veido, o aktoriaus išreikštos mimikos perkeliamos į kompiuteryje esantį skaitmeninį kūdikio modelį, ir tada kūdikis „atgimsta“.
Paskui reikėjo surasti, kas suvaidins kūdikio kūną. Režisierius nenorėjo liepti garbaus amžiaus S. Garmašui atlikti viso to, ką daro mažyliai: bėgioti, šokinėti, verstis per galvą ar šliaužioti. Artistas, kurio „nebuvo gaila“, 28-erių Aleksandras Petrovas („Trauka“), turėjo vilkėti kostiumą, nusėtą davikliais, ir išpildyti viską, ko reikėjo atskiroms scenoms.
Filmo prodiuseris Sergejus Seljanovas, dirbęs su filmais „Džiunglės“, „Brolis“, „Brolis 2“, neabejoja, kad efektingi fokusai su persikūnijimu, pažangiausios technologijos ir scenarijaus perliukai siužete leis išsiskirti filmui tarpe kitų to paties žanro kūrinių ir užkariauti publikos dėmesį. Galų gale, humoras – tai labiausiai laukiamas bet kurios auditorijos vitaminas.
Komediją „Partneris“ žiūrėkite kinuose nuo rugsėjo 15 d.