• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visų rūšių cigarečių pakeliai – balti, o jų pavadinimai vienodo dydžio ir šrifto. Taip liberalsąjūdietis Gediminas Navaitis įsivaizduoja prekybą cigaretėmis Lietuvoje ir Seime įregistravo Tabako kontrolės įstatymo pataisas, kuriomis siekiama tabako gaminiams įteisinti vieningą pakuotę.

REKLAMA
REKLAMA

Seimo narys nurodo, jog vieningos pakuotės, dar žinomos „baltojo pakelio“ vardu, esmė – Lietuvoje parduodami tabako gaminiai turi būti supakuoti standartinėse baltose pakuotėse, ant kurių visa informacija pateikiama standartiniu vienodo dydžio šriftu, išskyrus informaciją apie rūkymo žalą.

REKLAMA

„Kadangi šiuo metu tabako gaminius galima reklamuoti tik pardavimo vietose, tabako gaminiais prekiaujančios kompanijos kuria vis patrauklesnes pakuotes. Jei pakuotės būtų standartinės, be subtilaus, patraukiančio akį dizaino, jei atsirastų visoms firmoms vienodas baltas pakelis su unifikuoto šrifto užrašais, tiesioginio marketingo priemonė, pirmiausia nukreipta į vaikus ir paauglius, netektų savo įtaigumo, išnyktų telefonų ar kvepalų pakuočių dizainą imituojantys pakeliai, nebeliktų galimybės reklama įtaigoti paaugles, kurioms patrauklūs suapvalintais kraštais pakeliai, išmarginti rožinėmis gėlytėmis. Tuomet cigaretės būtų gaminamos tik tiems, kurie rūko.

REKLAMA
REKLAMA

„Baltasis pakelis“ panaikintų tabako netiesioginę reklamą. Abejojantiems dėl tabako reklamos suvaržymų tikslingumo priminčiau, kad per Naujųjų metų sutikimą ar kokią kitą šventę bučiuoti rūkančius – tai tolygu skaniai išlaižyti peleninę“, – samprotauja G. Navaitis.

„Baltojo pakelio“ idėją dar spalį kėlė trijų Baltijos šalių nevyriausybinės organizacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų