Nors prekybos tinklai yra apraizgę visą Lietuvą, prekybininkai ir toliau prognozuoja spartų parduotuvių skaičiaus didėjimą ir prekybinio ploto didėjimą.
Gegužės pabaigoje bendrovės „Nielsen Baltics“ atliktas tyrimas rodo, kad pernai bendras prekybos plotas padidėjo 3 proc. ir viršijo milijoną kvadratinių metrų, tačiau parduotuvių skaičius šalyje per metus sumažėjo iki 14 tūkstančių. Pastaruoju metu didėjo didelių prekybos centrų, kurie pamažu nustelbia mažąsias parduotuves.
Kaip rašo Alfa.lt, nekilnojamojo turto bendrovės „Colliers Lietuva" generalinė direktorė Daiva Albertavičienė pažymėjo, kad didžiuosiuose miestuose prekybos tendencijos yra skirtingos.
Antai Vilniuje artimiausiais metais iškils keli nauji „traukos centrai“ – „Panorama" (65 tūkst. kv. m), „Ozas“ (60 tūkst. kv. m) bei antrasis „Akropolis“ buvusioje „Velgos“ gamyklos teritorijoje (100 tūkst. kv. m).
Tuo tarpu Kauno mieste atsiradus dviem regioniniams prekybos centrams „Mega“ ir „Akropolis“ – rinka tampa pilnai užpildyta. Prognozuojama konkurencija, nuomos kainų mažėjimas bei didesnė nei iki šiol buvo nuomininkų kaita kituose prekybos centruose bei prekybinėse gatvėse.