Lietuviai olimpinėms žaidynėms apsiginkluoja nuo galvos iki kojų. Sirgalio atributikos krepšelio kaina vidutiniškai siekia iki 150 litų.
Lietuviškos atributikos ir suvenyrų prekių parduotuvės, knygynai ir net degalinės iš anksto pasirūpino sporto aistruoliams skirtomis prekėmis. Prekybininkai tvirtina, tokių prekių šiemet jau parduota rekordiškai daug, o kai kurios parduotuvės jų net pristigo, rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
Artėjant olimpinėms žaidynėms sirgalių mėgstamomis prekėmis internetu apsirūpino ir Amerikos lietuviai. Kūrybinės studijos „Šokiruok“, užsiimančios tokia prekyba, vadovas Vaidotas Bulaka LŽ sakė, kad prieš olimpiadą šių suvenyrų pardavimas padvigubėjo.
Sporto sirgaliai prekių, papuoštų lietuviška atributika, gali nusipirkti „LUKoil“ tinklo degalinėse. Pasak bendrovės „Lukoil Baltija“ mažmeninės prekybos direktoriaus Romo Turlinsko, tai pirmas kartas, kai olimpinių žaidynių proga degalinių klientams siūloma įsigyti ne tik sportinių marškinėlių ir lipdukų su lietuviška atributika, bet ir specialiais nacionaline simbolika papuoštais automobilių oro gaivikliais.
Pardavėjai sutaria, kad populiariausia šių metų prekė - nacionalinės vėliavėlės, skirtos pritvirtinti ant automobilių - jas pirkėjai tiesiog šluoja nuo lentynų. Prognozuojama, kad jei lietuvius žaidynėse lydės sėkmė, suvenyrų pardavimas dar labiau išaugs.
Bendrovės „Pirum“ direktorė Remulda Pažusienė LŽ sakė, kad sportinės aprangos su lietuviškais užrašais, simbolika užsakymų sulaukia daugiausiai per vykstančias svarbias sporto varžybas. Tačiau šiemet prieš olimpines žaidynes užsakymų sulaukta rekordiškai daug. Pasak direktorės, pagrindiniai užsakymai susiję su krepšinio atributika.
Asta Mikelionytė, bendrovės „Vagos prekyba“ marketingo vadybininkė LŽ pasakojo, kad knygynai taip pat pajuto olimpinių žaidynių karštinę. Tiekėjai veža didesnį kiekį prekių su lietuviška atributika, tačiau pastarosiomis dienomis pajuto, kad suvenyrinių prekių pristigo.
„Realią šių prekių apyvartą matysim tik olimpinių žaidynių pabaigoje. Pirkimus stipriai lemia tai, ar mylimi žaidėjai, komandos patenka į ketvirtfinalius, finalus“, – sakė A.Mikelionytė.