Rugpjūčio 2 dieną vyras apsilankė „Maxima“ parduotuvėje, kuri yra Naugarduko gatvėje, Lazdynų rajone, ir įsigijo „Gouda“ prekinio ženklo sūrį.
Prapjovęs sūrį pamatė, kad supelijęs
Kai vyras su pirkiniais sugrįžo namo paaiškėjo, kad sūris yra supelijęs.
„Būkite budrūs perkant „Maxima parduotuvėse. Prapjovėme sūrį, o ten pusė jo supelijęs“, – „Facebook“ grupėje „Lazdynai“ savo pranešime rašė vilnietis.
Vyras pasakojo, kad produktas pagal galiojimo datą geras turėjo būti iki pat mėnesio pabaigos.
„Sūris galioja dar iki 2020.09.27“, – teigė vilnietis.
Vyrui prekę nunešus atgal į parduotuvę šis sulaukė ne tik pinigų grąžinimo, bet ir dovanų kuponų.
„Šiandien atgavom pinigus. Dar siūlė dovanų kuponus, bet atsisakiau juos priimti. Paėmiau pinigus ir išėjau“, – pasakojo „Maxima“ klientas.
„Maximos“ atstovė: „Imamės veiksmų, kad situacijos nepasikartotų“
Parduotuvės atstovai teigia apgailestaujantys dėl tokios situacijos.
„Apgailestaujame dėl nemalonios situacijos, su kuria susidūrė pirkėjas. Stengiamės, kad apsipirkimas mūsų parduotuvėse būtų malonus, o įsigytos prekės atitiktų klientų lūkesčius“, – komentavo „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė
Parduotuvės atstovai teigia, kad įsigijus nekokybišką prekę pirkėjas gaminį gali grąžinti į parduotuvę kartu su pirkimo kvitu.
„Visada klientams už įsigytus nekokybiškus gaminius grąžiname pinigus ir aiškinamės aplinkybes bei imamės reikiamų veiksmų, kad situacijos nepasikartotų“, – sakė E. Dapkienė.
Taip pat klientai gali kreiptis el. paštu [email protected] pateikiant nekokybiško gaminio nuotrauką bei pirkimą įrodantį čekį.