Tai – kompanijos „Aerion“ viršgarsinis verslo klasės lėktuvas - pirmasis privatus lėktuvas, kuris galės skrieti 1,6 karto greičiau už garsą. Nors šis lėktuvas realiai bus pristatytas tik 2014 metais, pirmąjį vienetą jau įsigijo Sheikh Rashid, Dubajaus karalius. Šis lėktuvas galės kirsti Atlantą per 2 valandas, ir nors jo kaina siekia 80 milijonų dolerių, kompanija prognozuoja, jog šiems lėktuvams nebus paklausos problemų.
Dėl konstrukcinių ypatybių „Aerion Supersonic Business Jet“ galės skrieti virš žemės nesukurdamas pernelyg didelio triukšmo 1.15Mach (Mach - vienetas, atitinkantis garso greitį ore) greičiu. Lėktuvas galės palaikyti 0,98Mach greitį ir tuo pačiu užtikrinti panašų kuro suvartojimo ekonomiškumą kaip ir konkuruojantys lėtesni nei garsas privatūs reaktyviniai lėktuvai.
Pagal JAV įstatymus, keleiviniai lėktuvai virš šalies teritorijos negali viršyti garso greičio, kad nesukurtų didelio triukšmo, todėl maksimalų greitį - 1,6Mach - lėktuvas galės išvystyti tik virš vandens. Toks greitis reiškia, jog iš Niujorko į Paryžių bus galima nuskristi per 4 valandas. Lėktuvo bako talpos pakaks 7360km atstumui (20,6 tonos kuro). Lėktuvui numatyti „Pratt & Whitney JT8D-219“ reaktyviniai varikliai.
Priešingai nei „Concorde“, kuris dėl ribojančių taisyklių galėjo skrieti tik į kai kuriuos pasaulio oro uostus, šis viršgarsinis lėktuvas kuriamas taip, kad tenkintų kaip galima daugiau aplinkosaugos, triukšmo ir atskirų oro uostų reikalavimų. Pavyzdžiui, „Aerion“ galės nutūpti tik 1 km ilgio nusileidimo take.