Jeigu esate iš tų žmonių, kuriems patinka puikios būklės klasikiniai sportiniai automobiliai, anksčiau buvę kokios nors sėkmingo ir labai populiaraus lenktynininko nuosavybe, jums pasitaikė proga vienu iš tokių papildyti savo garažą. Konkrečiai kalbame apie „Formulės-1“ pilotui Jensonui Buttonui priklausiusių „Porsche 911“ ir ne bet kokį, o 1973 m. „Carrera RS 2.7“.
Prisiekusius automobilių entuziastus pastarasis pavadinimas dažniausiai verčia drebėti iš susijaudinimo. Primename, kad aštuntajame dešimtmetyje tai buvo „Porsche“ modelis, kurio siekiant įgyvendinti homologacijos reikalavimas, ir dalyvauti lenktynėse reikėjo pagaminti tik 500 vienetų, tačiau dėl išaugusios paklausos nuo konvejerio nuriedėjo net 1590.
Lyginant su standartiniu 911, „Carrera RS“ modeliuose buvo sumontuota standesnė pakaba, didesnio skersmens stabdžių diskai, platesni ratai ir ratų arkos bei garsusis „anties uodega“ pramintas specifinio dizaino galinis oro aptakas. Gale sumontuoto 2,7 litro darbo tūrio, šešių cilindrų bokser tipo variklio galia siekė 210AG ir savo laiku tai buvo greičiausias keliams skirtas automobilis Vokietijoje. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h truko mažiau nei šešias sekundes, o maksimalus greitis siekė maždaug 250 km/h.
Kaip rašo topgear.com, J. Buttonas šį kolekcionieriams skirtą „Porsche“ įsigijo prieš dvejus metus, tuomet automobilis buvo nuvažiavęs vos 40 tūkst. kilometrų. Skelbiama, kad didžiąja dalį laiko jis buvo eksploatuojamas Italijoje, kur jo savininkas buvo Mario Angiolini. Šis italas yra „Jolly Club“ lenktynių komandos įkūrėjas. Kaip ir galima tikėtis, tokio kolekcinę vertę turinčio automobilizmo šedevro kaina solidi, įsigyti jį siūloma už 209,850 svarų (maždaug 870 tūkst. litų).