Vietoj standartinio 3.8 litro darbinio tūrio, šešių cilindrų motoro atsirado žymiai didesnis ir įspūdingesnis agregatas - „S70B56“. Jeigu išverstume iš „BMW“ entuziastų kalbos, tai vienas rečiausių šios kompanijos variklių. Gamintojo pateiktais duomenimis, iš viso buvo pagaminta tik 1510 „S70B56“ variklio vienetų.
Po variklio dangčiu slypi 5.6 litro darbinio tūrio, 12 cilindrų, 420 arklio galių išvystanti širdis, kuri turėjo kardinaliai pakeisti „BMW M5“ elgesį tiesiojoje ir posūkiuose. Ar pokyčiai išėjo į naudą? Geras klausimas į kurį gali atsakyti tik šio projekto autorius, kuris, beje, šiuo metu savo mylimą automobilį pardavinėja.
„BMW M5“ su 12 cilindrų varikliu buvo
įkainotas 16 500 dolerių arba maždaug 14 tūkst. eurų suma. Palyginimui, originalus „BMW M5“ modelis šiuo metu kainuoja nuo maždaug 10 tūkst. eurų.