• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Greičiausiai kiekvienas Honda markės kada nors yra turėjęs Civic EC9. Vyresnio amžiaus automanai puikiai atsimins laikotarpį, kai mūsų šalies gatvėse šių kompaktiškų hečbekų buvo beprotiškai. Tačiau laikas bėga, Civic'ai supūna, o žmonės įsigyja naujesnį modelį arba pereina į kitą stovyklą. Visgi tam paprieštarautų šio EC9 Civic savininkas Tonis, kuris su šiuo japonišku automobiliu nesiskiria daugiau kaip devyneris metus. 
Per devyneris metus automobilis matė visko, tačiau daugiausiai nemalonios patirties suteikė avarijos į kurias Civic'as buvo patekęs net tris kartus. Visus tris kartus buvo gausiai apgadintas automobilio kėbulas, pakaba ir net variklis, tačiau tai nepaskatino vaikino pro langą išmesti 1988 metais pagamintos mašinos.
Po paskutinės avarijos Tonis turėjo surasti ne tik priekinius žibintus, bamperį, kapotą ar sparnus, bet ir variklį, ir dar daugybę įvairiausių detalių. Mums gali nuskambėti keistai, tačiau vaikinas nusprendė į savo mylimą Civic'ą sumontuoti ne kokį nors galingesnį agregatą, bet pasilikti prie puikiai pažįstamo 1,4 litro motoro. Kodėl? Tonis teigia, kad taip elgėsi dėl griežtų draudimo bendrovės reikalavimų. Galingesnis variklis - didesni mokesčiai.
Kai visos šios smulkmenos buvo sutvarkytos, vaikinas nusprendė savo automobilio kėbulą apklijuoti specialia plėvele. Toks būdas pakankamai populiarus ir Lietuvoje. Dar viena įdomi modifikacija - medžiaginis stogas, kuris buvo pasiskolintas iš Renault Twingo.
Kalbant apie kitas modifikacijas, reikėtų paminėti D1 reguliuojamo aukščio amortizatorius, DRAG DR-27 ratlankius ir dvi kūną apgaubiančias sėdynes.
 

Greičiausiai kiekvienas Honda markės kada nors yra turėjęs Civic EC9. Vyresnio amžiaus automanai puikiai atsimins laikotarpį, kai mūsų šalies gatvėse šių kompaktiškų hečbekų buvo beprotiškai. Tačiau laikas bėga, Civic'ai supūna, o žmonės įsigyja naujesnį modelį arba pereina į kitą stovyklą. Visgi tam paprieštarautų šio EC9 Civic savininkas Tonis, kuris su šiuo japonišku automobiliu nesiskiria daugiau kaip devyneris metus. 
Per devyneris metus automobilis matė visko, tačiau daugiausiai nemalonios patirties suteikė avarijos į kurias Civic'as buvo patekęs net tris kartus. Visus tris kartus buvo gausiai apgadintas automobilio kėbulas, pakaba ir net variklis, tačiau tai nepaskatino vaikino pro langą išmesti 1988 metais pagamintos mašinos.
Po paskutinės avarijos Tonis turėjo surasti ne tik priekinius žibintus, bamperį, kapotą ar sparnus, bet ir variklį, ir dar daugybę įvairiausių detalių. Mums gali nuskambėti keistai, tačiau vaikinas nusprendė į savo mylimą Civic'ą sumontuoti ne kokį nors galingesnį agregatą, bet pasilikti prie puikiai pažįstamo 1,4 litro motoro. Kodėl? Tonis teigia, kad taip elgėsi dėl griežtų draudimo bendrovės reikalavimų. Galingesnis variklis - didesni mokesčiai.
Kai visos šios smulkmenos buvo sutvarkytos, vaikinas nusprendė savo automobilio kėbulą apklijuoti specialia plėvele. Toks būdas pakankamai populiarus ir Lietuvoje. Dar viena įdomi modifikacija - medžiaginis stogas, kuris buvo pasiskolintas iš Renault Twingo.
Kalbant apie kitas modifikacijas, reikėtų paminėti D1 reguliuojamo aukščio amortizatorius, DRAG DR-27 ratlankius ir dvi kūną apgaubiančias sėdynes.
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų