„Selfridges“ parduotuvė Londone pirkėjams netrukus pasiūlys pasimatuoti šveicariškus laikrodžius nė neįžengus pro duris. Tam naudojama papildytos tikrovės technologija.
Neseniai rašėme apie Nyderlanduose pradėtą socialinės reklamos kampaniją, naudojančią papildytą tikrovę (augmented reality). Dabar jos galimybes galės išbandyti ir Londono gyventojai bei svečiai.
„Selfridges“ parduotuvės Oksfordo gatvėje Londone vitrinose įrengti du interaktyvūs sensoriniai ekranai, siūlysiantys praeiviams išbandyti virtualius 3D rankinius laikrodžius. Tereikės užsisegti ant riešo čia pat nemokamai dalinamus popierinius laikrodžio dirželius, atsistoti priešais vitriną ir spustelėti patinkantį laikrodžio modelį, praneša „Telegraph.co.uk“.
Virtualus erdvinis laikrodžio modelis sukuriamas naudojant realiuoju laiku veikiančią šviesos atspindėjimo technologiją. Vitrinoje įrengtos vaizdo kameros suteikia galimybę pirkėjams sukioti virtualius laikrodžius kaip panorėjus, kad galėtų matyti 360 laipsnių vaizdą.
Pirkėjai galės išbandyti 28 šveicarų bendrovės „Tissot“ pateiktos „Touch“ kolekcijos laikrodžius. Panorėję jie galės išsirinkti patinkantį dirželį ar ciferblatą.
Pranešama, kad kiekvienas virtualus laikrodis rodys tikslų laiką ir datą. Interaktyvios vitrinos siūlys įvertinti ir papildomas kai kurių laikrodžių modelių funkcijas – pavyzdžiui, naudotis kompaso, termometro ar gylio matavimo galimybėmis.
Beje, išbandyti šią papildytos tikrovės funkciją galima ir nebūnant Londone – tai galima padaryti „Tissot“ interneto svetainėje. Tereikia parsisiųsi ir išsikirpti popierinę apyrankę ir įjungti savo internetinę vaizdo kamerą.
Šiame vaizdo siužete pristatoma „Tissot“ laikrodžius reklamuoti padedanti papildytos tikrovės programa.