Robertas Jankelis neturėdamas didžiulių resursų sumanė, jog „Panther“ markės automobiliai dalinsis įvairiausiais komponentais su kitų gamintojų kūriniais. „Panther“ nuo „Rolls Royce“ ar „Jaguar“ automobilių skirsis tik ketvirtą ar penktą dešimtmečius menančių automobilių išvaizda.
„Panther“ flagmanu ir modelių gamos pažiba turėjo tapti 1974 metais pristatytas „De Ville“. Ant vamzdinės konstrukcijos sukurtas automobilis naudojo 6 arba 12 cilindrų benzininius variklius, kurie atkeliaudavo iš „Jaguar“ kompanijos gamyklos. Iš „Jaguar“ gamyklos taip pat atvykdavo daugybę pakabos komponentų, vairo stiprintuvo sistema ir automatinė pavarų dėže.
„Panther De Ville“ niekada nebuvo orientuotas į sportišką, aštrų vairavimo stilių. Kadangi automobilis buvo turėjo gausų komforto įrangos sąrašą, iš gamyklos išriedėjęs „De Ville“ svėrė 2050 kilogramų. Anuomet tai buvo labai, labai daug, todėl nenuostabu, jog „Panther“ buvo giriamas už komfortą, o ne už puikias dinamines savybes.
Tiesą sakant, daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų išbandę šį „Panther“ modelį teigė, jog tai ne automobilis, o didžiulė ir patogi sofa ant kurios galima labai lengvai užmigti. Panašų atsiliepimą paliko ir vienas iš „De Ville“ savininkų - garsusis Eltonas Johnas.
Vis dėlto, išpopuliarėti šiam automobiliui nepavyko dėl dviejų priežasčių. Pirmoji - didžiulė kaina. „Panther De Ville“ anuomet kainavo daugiau nei „Rolls Royce ar „Bentley“, o pasiryžusių mokėti didesnę kainą už automobilį, kuris iš esmės yra „Jaguar“ atsirado labai mažai. Per vienuolika gamybos metų „Panther“ pagamino tik 60 šio automobilio vienetų.