Lapkričio 7 dieną duris Vilniuje atveriantis laisvalaikio ir prekybos centras „Panorama“ pasiūlys daugiau nei 170 prekybos ir paslaugų vietų, iš kurių daugiau nei dvidešimt Lietuvoje bus pristatytos pirmąsyk.
Žvėryne, greta judrių miesto gatvių įsikūręs vienas didžiausių sostinės prekybos centrų išsiskirs ne tik didžiausia Baltijos šalyse požemine automobilių stovėjimo aikštele, bet ir unikaliais architektūros bei įrengimo sprendimais.
„Lankytojams siekiame sukurti gyvenimo miesto ritmu pojūtį, kurį užtikrins naujausias mados tendencijas atspindinčios drabužių kolekcijos, naujų restoranų bei įdomių laisvalaikio pramogų pasiūla“, - pasakoja „Panoramos“ direktorius Raimondas Bureika. Anot jo, itin svarbu tai, kad apsilankiusiems „Panoramoje“ bus itin patogu pakliūti į reikiamą vietą: tam tikslui pasirūpinta patogiu prekių bei pramogų išdėstymui, be to, įrengti net 6 liftai ir 26 eskalatoriai.
Automobiliais į „Panoramą“ atvykstantiems lankytojams daugiau kaip 1500 vietų dviejų aukštų požeminėje stovėjimo aikštelėje rasti laisvas vietas joje padės moderni srautų valdymo sistema. Patekti į „Panoramą“ iš aikštelės bus galima liftais ir eskalatoriais. Atskiras liftas skirtas patekti iš automobilių aikštelės tiesiai į trečiajame aukšte įsikūrusius restoranus.
Lankytojų patogumui, prekybos centro aukštų pavadinimai atitinka juose pristatomas parduotuves ir laisvalaikio galimybes. Be jau visiems gerai pažįstamų parduotuvių ir prekių ženklų „Panorama“ pasiūlys ir naujovių. Pirmajame aukšte pristatomos parduotuvės šeimai ir namams – prekes vaikams siūlys Lietuvoje pirmąsyk atidaromos „Mothercare“, „Bambizzi“ ir „Chicco“ parduotuvės. Šalia įsikūrė prekybos centras „Hyper Rimi“ ir didžiausia Baltijos šalyse parfumerijos bei kosmetikos prekių parduotuvė „Douglas“, kurios plotas siekia 600 kvadratinių metrų. Ramaus poilsio mėgėjų lauks „Pegaso“ knygynas, pakviesiantis perversti knygos puslapius mėgaujantis „Coffee Inn“ kavos puodeliu.
Didžioji dalis antrajame, „Mados žiedu“ pavadintame „Panoramos“ aukšte įsikūrusių parduotuvių siūlys stilingus ir šiuolaikiškus drabužius bei aksesuarus. Čia lankytojų lauks pirmosios šalyje „Guess“ ir „Ralph Lauren“ parduotuvės. Platų drabužių platų pasirinkimą siūlys naujai pristatomos „Tom Tailor“, „EDC“ ir „JBC“ drabužių bei „Parfois“ ir „Mango Touch“ aksesuarų parduotuvės. Patogaus apatinio trikotažo ieškantieji galės užsukti į „Jockey“, kokybiškos avalynės mėgėjai – į ilgametes tradicijas puoselėjančios bendrovės „Lloyd“ parduotuvę. Antrajame aukšte įrengta ir pramogų zona, kurioje lankytojų lauks pirmoji šalyje uždara elektrinių kartingų trasa. Trečiajame „Panoramos“ aukšte svečių lauks kepsnių baras „Brazil Rodizio Grill“, pirmasis Vilniuje rytietiško maisto restoranas „Gan Bei“, daugelio pamėgta Trakų kibininė „Kybynlar“.
Naujajame centre netrūks malonių staigmenų: pagrindinė naujojo centro aikštė lankytojus pasitiks fotomenininkų sukurta savita, daugiau nei 100 kvadratinių metrų dydžio Vilniaus panoramos vizija. Iš šimtų nuotraukų sukurtoje Vilniaus vizijoje susijungia istorinio senamiesčio ir modernių verslo centrų rajonai, vienas greta kito buriasi daugeliui gerai pažįstami, tačiau netikėtas erdves radę pastatai.
Be to, visą „Panoramos“ atidarymo savaitgalį prekybos centre šurmuliuos šventė, kurios metu lankytojai galės išgirsti žinomų atlikėjų ir grupių koncertus. Penktadienio vakarą „Panoramos“ scenoje šėls specialus „Tabami“ projektas „Panoraminis miestas“, o šeštadienį vyksiančius konkursus ir pramogas vainikuos įspūdingas muzikos, šokio ir madų projektas, kurio metu skambant „Inculto“ ir „Happy Endless“ kūriniams bus pristatytos naujausios miesto mados tendencijos.