„Nuvažiavau į vieną „Maximos“ parduotuvę, kur galima įsigyti bilietai.lt bilietų. Darbuotojos paprašiau, kad duotų man bilietų į Domino teatrą „Loto“, vyksiantį Panevėžyje sausio 12-tą dieną. Darbuotoja manęs paklausė, ar gruodžio 12-tą dieną, aš jai pasakiau, kad sausio 12-tą dieną ir dar pabaksnojau ekrane. Darbuotoja man palinksėjo, kad suprato.
Po Kalėdų artimieji man ir sako – teatras jau pasibaigęs. Pasirodo, pardavėja, matyt, susimaišiusi, visgi man pardavė bilietus gruodžio 12-tai dienai“, – kalbėjo R. Kizlienė.
Prarasti pinigai
Kai moteris susisiekė su bilietai.lt informacija, jai liepė rašyti elektroninį laišką. Ir prasidėjo užsitęsęs susirašinėjimas, kuris iki šiol nedavė jokių rezultatą – bilietai.lt vadovybė sako, kad jie nekeičia bilietų, ir tai nurodyta jų taisyklėse, o bilietus esą reikia tikrinti prie kasos.
„Aš nė nepagalvojau, kad tuos bilietus patikrinti reikia, gi pasakiau viską pardavėjai ir dar ji pasitikslino. Tai ką, jeigu aš pirksiu 100 bilietų, man visus juos reikia patikrinti? Tai juk pardavinėjantis žmogus turi būti kompetentingas ir parduoti tai, kas jos prašoma. O dabar dėl tų dovanų aš neturiu kur dėti akių prieš artimuosius.... Aš juk bilietai.lt neprašau grąžinti pinigų, prašau tik kad datą pakeistų! Juk 40 eurų, kuriuos sumokėjau už bilietus, man yra pinigas...“ – kalba R. Kizlienė.
Moteris piktinosi, kad bilietai.lt nesiruošia pakeisti jai bilietų į sausį vykstantį spektaklį.
Bilietus tikrinti prie kasos
Moteris persiuntė tv3.lt jos ir bilietai.lt susirašinėjimą:
„Informuojame, kad gavę Jūsų užklausą, kreipėmės į renginio organizatorių, kuris priima sprendimus dėl jo renginio bilietų grąžinimo/pakeitimo. Deja, buvo gautas neigiamas atsakymas į Jūsų prašymą. Pažymime, kad bilietų įsigijimo taisyklėse yra nurodyta, jog bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami. Bilietus taip pat reikia tikrinti prie kasos“, – atsakyme rašo bilietai.lt.
Portalui tv3.lt susisiekus su bilietai.lt, jie parašė apgailestaujantys dėl susidariusios situacijos:
„Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos, galėjusios klientui sukelti nepatogumų. Esame atsakinga įmonė, todėl patys imamės iniciatyvos spręsti nesklandumus ir visada grąžiname pinigus, jeigu yra nustatoma, kad problema kilo dėl mūsų kaltės.
Vartotojų taisyklėse esame nurodę, kad bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami. Negalime atsakyti, jei bilietas dėl kliento kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.
Todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus kviečiame apsvarstyti, ar galėsite atvykti į renginį, kokio skaičiaus bilietų Jums reikia. Taip pat primename, kad įsigytus bilietus, kaip ir grąžą, reikia tikrinti prie kasų", - rašoma atsakyme.
Įrodyti sunku
Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė tv3.lt nurodė, kad šiuo atveju gali būti labai sunku įrodyti, kad ji pardavėjai sakė kitą datą ir gavo ne tuos bilietus. Visgi ji moteriai vis tiek pataria kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
„Vartotojas turi atkreipti dėmesį į informaciją, kuri suteikiama. Pardavėjas turi suteikti visą reikalingą informaciją vartotojui: kur renginys, kada jis vyksta ir t.t. Pirkėjas, pirkdamas bet kokius daiktus, turi teisę į patikrinimą. Jis turi įsitikinti, ar tas parduodamas daiktas, šiuo atveju, bilietai, yra tas, ar visa informacija, nurodyta ant jo, yra teisinga. Jeigu pirkėja kreiptųsi į mus, čia būtų įrodinėjimo klausimas: mes tada prašytume įmonės paaiškinimo, kokia buvo suteikta informacija ir pan.
Vartotojas turi patikrinimo teisę, kuri numato, kad prieš mokėdamas pirkėjas turi teisę prekę patikrinti vietoje – tokiu metodu, kuris jam patinka. Tarkim, jei tai yra bilietai – aš juos apžiūriu, lygiai taip pat kaip perkant vazą ją apžiūrime, ar ji nesudužusi. Tad visada siūlome vartotojams naudotis patikrinimo teise ir to nepamiršti“, – kalbėjo G. Nenartavičiūtė.
Pasak jos, šiuo atveju išsiaiškinti, kas suklydo – ar pirkėja, ar pardavėja – ir tai įrodyti būtų labai sunku.