Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą mėnesių „Seat“ paskelbė, jog pagerino priekiniais ratais varomų automobilių Niurburgringo rato įveikimo laiką. „Renault“ išgirdusi šią žinią - susirūpino, į didžiulį susitikimą pakvietė „Renault Sport“ specialistus ir liepė sukurti tokį modelį, kuris „VAG“ koncerno priklausančios markės specialistus pastatytų į vietą. Kaip pasakė, taip padarė.
Tačiau „Sport Auto“ žurnalistai atrodo surado naują automobilį, kuris Niurburgringe parodė žymiai geresnį rato įveikimo laiką negu „Renault Megane RS“ ar „Seat Leon Cupra“. Kas, tai per automobilis? Šiek tiek modifikuotas „MINI Cooper JCW“.
Taigi, kur šuo pakastas? Pasirodo, per 7 minutes ir 44 sekundes vieną Niurburgringo lenktynių trasos ratą įveikęs „MINI Cooper JCW“ buvo apsilankęs „Schirra Motoring“ dirbtuvėse.
Šios įmonės specialistai 1,6 litro motoro pajėgumą padidino iki 290 arklio galių, sumontavo riboto praslydimo diferencialą, „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Recaro“ sportines sėdynes ir dar daug įvairiausių smulkmenų, kurios padėjo net 175 kilogramais sumažinti bendrą mašinos svorį.
Dabar šis „MINI“ sveria 1005 kilogramus ir turi beveik 300 AG išvystantį variklį.
Yra tik vienas bet... Rato įveikimų rekordus fiksuojantys žmonės teigia, kad rekordo įskaityti negali, nes šis „MINI“ nėra standartinis.
Prieš keletą mėnesių „Seat“ paskelbė, jog pagerino priekiniais ratais varomų automobilių Niurburgringo rato įveikimo laiką. „Renault“ išgirdusi šią žinią - susirūpino, į didžiulį susitikimą pakvietė „Renault Sport“ specialistus ir liepė sukurti tokį modelį, kuris „VAG“ koncerno priklausančios markės specialistus pastatytų į vietą. Kaip pasakė, taip padarė.
Tačiau „Sport Auto“ žurnalistai atrodo surado naują automobilį, kuris Niurburgringe parodė žymiai geresnį rato įveikimo laiką negu „Renault Megane RS“ ar „Seat Leon Cupra“. Kas, tai per automobilis? Šiek tiek modifikuotas „MINI Cooper JCW“.
Taigi, kur šuo pakastas? Pasirodo, per 7 minutes ir 44 sekundes vieną Niurburgringo lenktynių trasos ratą įveikęs „MINI Cooper JCW“ buvo apsilankęs „Schirra Motoring“ dirbtuvėse.
Šios įmonės specialistai 1,6 litro motoro pajėgumą padidino iki 290 arklio galių, sumontavo riboto praslydimo diferencialą, „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Recaro“ sportines sėdynes ir dar daug įvairiausių smulkmenų, kurios padėjo net 175 kilogramais sumažinti bendrą mašinos svorį.
Dabar šis „MINI“ sveria 1005 kilogramus ir turi beveik 300 AG išvystantį variklį.
Yra tik vienas bet... Rato įveikimų rekordus fiksuojantys žmonės teigia, kad rekordo įskaityti negali, nes šis „MINI“ nėra standartinis.