Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automobilių gamintojas „Nissan“, jau kitą mėnesį galės pademonstruoti ko yra vertas visiškai naujas „GT-R LM Nismo“. 24 valandų maratone startuosiantis bolidas turės įveikti „Audi“, „Porsche“ ir „Toyota“ komandų bolidus, kurie teoriškai yra pranašesni už priekiniais ratais varomą japonišką bolidą.
„Nissan“ į 24 valandų lenktynes Le Mane atvyksta su netradicinės komponuotės prototipu. Įprastai, pačioje aukščiausioje lygoje važiuojantys bolidai būna varomi galiniais arba visais keturiais ratais, o jų varikliai būna sumontuoti šalia galinės ašies, tačiau eksperimentų nebijantys „Nissan“ specialistai nusprendė eiti kitu keliu.
Jau kitą mėnesį į Le Mano trasą išvažiuosiantis „Nissan GT-R LM Nismo“ visus nustebins su priekyje sumontuotu 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 500 arklio galių.
Dar vienas išskirtinis šio bolido bruožas - pavarų dėžės pozicija. Įprastai, daugelis bolidų gamintojų pavarų dėžę sumontuotų gale dėl geresnio balanso ir svorio paskirstymo, tačiau „Nissan“ inžinieriams tai nemotais. Pavarų dėžė sumontuota priekyje, visai šalia variklio. Tiesą sakant, 24 valandų maratonui skirto bolido komponuotė mažai kuo skiriasi nuo tradicinio lengvojo automobilio.
Vis gi, iki Le Mano 24 valandų lenktynių starto likus daugiau kaip vienam mėnesiui, „Nissan“ išplatino vaizdo reportažą, kuriame pademonstruojama kaip „Nissan“ inžinieriai surenka šį neįprastą automobilių sporto zoologijos sodo žvėrį.
Automobilių gamintojas „Nissan“, jau kitą mėnesį galės pademonstruoti ko yra vertas visiškai naujas „GT-R LM Nismo“. 24 valandų maratone startuosiantis bolidas turės įveikti „Audi“, „Porsche“ ir „Toyota“ komandų bolidus, kurie teoriškai yra pranašesni už priekiniais ratais varomą japonišką bolidą.
„Nissan“ į 24 valandų lenktynes Le Mane atvyksta su netradicinės komponuotės prototipu. Įprastai, pačioje aukščiausioje lygoje važiuojantys bolidai būna varomi galiniais arba visais keturiais ratais, o jų varikliai būna sumontuoti šalia galinės ašies, tačiau eksperimentų nebijantys „Nissan“ specialistai nusprendė eiti kitu keliu.
Jau kitą mėnesį į Le Mano trasą išvažiuosiantis „Nissan GT-R LM Nismo“ visus nustebins su priekyje sumontuotu 3.0 litrų, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvysto 500 arklio galių.
Dar vienas išskirtinis šio bolido bruožas - pavarų dėžės pozicija. Įprastai, daugelis bolidų gamintojų pavarų dėžę sumontuotų gale dėl geresnio balanso ir svorio paskirstymo, tačiau „Nissan“ inžinieriams tai nemotais. Pavarų dėžė sumontuota priekyje, visai šalia variklio. Tiesą sakant, 24 valandų maratonui skirto bolido komponuotė mažai kuo skiriasi nuo tradicinio lengvojo automobilio.
Vis gi, iki Le Mano 24 valandų lenktynių starto likus daugiau kaip vienam mėnesiui, „Nissan“ išplatino vaizdo reportažą, kuriame pademonstruojama kaip „Nissan“ inžinieriai surenka šį neįprastą automobilių sporto zoologijos sodo žvėrį.