Apie tramvajų Lietuvoje svajoja ne tik Vilniečiai - vis garsiau kalbama ir apie Šventąją ir Klaipėdą sujungsiančią elektra varomo tramvajaus liniją palei Baltiją, rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
Tramvajaus vizijai startą davė dar 2005 metais pasirašyta bendra Klaipėdos, Palangos, Neringos ir Klaipėdos rajono savivaldybių plėtros strategijos bendradarbiavimo sutartis. Be kita ko, pagal ją pajūrio savivaldybių vadovai įsipareigojo ištirti tramvajaus investicinio projekto galimybes.
Palangos valdžia neabejoja, jog esant tramvajaus trasai, poilsiautojams nebereikėtų naudotis automobiliais ir taip būtų sumažintas sezoninis transporto srautas į Palangą, o kartu ir automobilių keliama tarša.
Tačiau klaipėdiečiai apie galimą projektą kalba atsargiau, kadangi kol kas tramvajaus linija nėra numatyta patvirtintose Klaipėdos rajono ir Klaipėdos miesto bendrųjų planų schemose, nepadaryta net projekto galimybių studija.
Teigiama, jog Palangos mieste tramvajaus bėgiai nuo jūros nutoltų apie 500-800 metrų, o Šventojoje jie prie Baltijos priartėtų iki 200 metrų. Kurorto bendrojo plano transporto dalies projekto vadovas Vidualdas Valeika tvirtino, kad Palangoje 10 kilometrų tramvajaus linijos galėtų kainuoti apie 200-250 mln. litų, rašo „Lietuvos rytas“.