Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ketvirtadienį paradu ir sprinto lenktynėmis prasidėjo „Aurum 1006 km“ lenktynių veiksmas. Po jo komandos persikėlė į trasą, kur surengtos pirmosios treniruotės. Jos nepraėjo be staigmenų „RC Cola shaked by Texaco“ komandai. Dėl jų „Ford Shelby GT350 evo2“ kaprizų ekipa negalėjo parodyti viso potencialo, tačiau žada visas kortas atskleisti penktadienį.
Diena „RC Cola shaked by Texaco“ komandai prasidėjo išties pakiliai. Vytauto gatvėje vykusiose sprinto lenktynėse jie parodė geriausią trasos įveikimo laiką, 100 metrų atstumą įveikdami per 5,27 sek. Tačiau analogišką rezultatą parodė ir dar viena komanda, startavusi anksčiau, tad formaliai „kaubojams“ teko tenkintis antra pozicija.
„Sprinte jau pradėjome demonstruoti savo raumenis ir parodėme, kad čia atvažiavome ne atostogauti ir ilsėtis, o siekti aukštų rezultatų“, - kalbėjo komandai vadovaujantis Antanas Kanopkinas.
Visgi per ketvirtadienio treniruotes ekipa susidūrė su šiokiomis tokiomis techninėmis problemomis. Pasak Antano Kanopkino, jos nėra kritinės ir mechanikai prie „Ford Shelby GT350 evo2“ daug darbo neturės. Komanda kaip tik pasidžiaugė, kad trūkumai į dienos šviesą lenda dabar, o ne šeštadienio lenktynių metu.
„Per treniruotes dar nėra buvę, kad turėtume problemų su technika. Dabar jų, kad ir nedidelių, bet turėjome. Tačiau dar turime laiko išsiaiškinti visus techninius niuansus ir penktadienio treniruotėms bei kvalifikacijai bolidą paruošti maksimaliai“, - sakė Antanas Kanopkinas.
Penktadienį per treniruotes „RC Cola shaked by Texaco“ komandos laukia ir dar viena užduotis – išsiaiškinti, kas iš pilotų kovos kvalifikacijoje. Prie „Ford Shelby GT350 evo2“ vairo šiemet sėdi keturi patyrę, iš ralio pasaulio į žiedines lenktynes atėję sportininkai – Aurimas Eidžiūnas, Eugenijus Sladkevičius, Matas Valiulis ir Nerijus Malaševičius. Pastarasis paskutinę minutę pakeitė iki tol sąstate buvusį Mindaugą Varžą.
Ketvirtadienį paradu ir sprinto lenktynėmis prasidėjo „Aurum 1006 km“ lenktynių veiksmas. Po jo komandos persikėlė į trasą, kur surengtos pirmosios treniruotės. Jos nepraėjo be staigmenų „RC Cola shaked by Texaco“ komandai. Dėl jų „Ford Shelby GT350 evo2“ kaprizų ekipa negalėjo parodyti viso potencialo, tačiau žada visas kortas atskleisti penktadienį.
Diena „RC Cola shaked by Texaco“ komandai prasidėjo išties pakiliai. Vytauto gatvėje vykusiose sprinto lenktynėse jie parodė geriausią trasos įveikimo laiką, 100 metrų atstumą įveikdami per 5,27 sek. Tačiau analogišką rezultatą parodė ir dar viena komanda, startavusi anksčiau, tad formaliai „kaubojams“ teko tenkintis antra pozicija.
„Sprinte jau pradėjome demonstruoti savo raumenis ir parodėme, kad čia atvažiavome ne atostogauti ir ilsėtis, o siekti aukštų rezultatų“, - kalbėjo komandai vadovaujantis Antanas Kanopkinas.
Visgi per ketvirtadienio treniruotes ekipa susidūrė su šiokiomis tokiomis techninėmis problemomis. Pasak Antano Kanopkino, jos nėra kritinės ir mechanikai prie „Ford Shelby GT350 evo2“ daug darbo neturės. Komanda kaip tik pasidžiaugė, kad trūkumai į dienos šviesą lenda dabar, o ne šeštadienio lenktynių metu.
„Per treniruotes dar nėra buvę, kad turėtume problemų su technika. Dabar jų, kad ir nedidelių, bet turėjome. Tačiau dar turime laiko išsiaiškinti visus techninius niuansus ir penktadienio treniruotėms bei kvalifikacijai bolidą paruošti maksimaliai“, - sakė Antanas Kanopkinas.
Penktadienį per treniruotes „RC Cola shaked by Texaco“ komandos laukia ir dar viena užduotis – išsiaiškinti, kas iš pilotų kovos kvalifikacijoje. Prie „Ford Shelby GT350 evo2“ vairo šiemet sėdi keturi patyrę, iš ralio pasaulio į žiedines lenktynes atėję sportininkai – Aurimas Eidžiūnas, Eugenijus Sladkevičius, Matas Valiulis ir Nerijus Malaševičius. Pastarasis paskutinę minutę pakeitė iki tol sąstate buvusį Mindaugą Varžą.