Pranešama, kad superautomobilių gamintojas „Pagani“ pardavė pirmą „Huayra“ automobilį. Parduodamą automobilį pademonstravo pats šios kompanijos įkūrėjas Horacijus Pagani. Jis papasakojo, kad automobilis buvo parduotas brangiau nei už 1 milijoną dolerių. Teigiama, kad automobilis jau transportuojamas pas pirkėją į Tolimuosius Rytus. Neoficialiais duomenimis, pirmasis „Pagani Huayra“ pirkėjas yra rusas.
„Pagani Huayra“ kūrėjai labai daug dėmesio skyrė aerodinamikai. Sumažinto mastelio modeliai buvo bandomi aerodinaminiame vamzdyje, o realūs automobiliai aprūpinti net lėktuvams būdingomis detalėmis – užsparniais. Keturi aktyvūs užsparniai ne tik padeda išsaugoti stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir posūkiuose.
Automobilio pakabos kietumą reguliuoja elektronika. Charakteristikos parenkamos atsižvelgiant į važiavimo rėžimą, aktyvūs amortizatoriai kompensuoja posvyrius posūkiuose ir stabdant.
„Pagani Huayra“ variklį kūrė „Mercedes-Benz AMG“. Tai V12 tipo 6 litrų darbo tūrio motoras su dviem turbinomis. Priklausomai nuo versijos jis pasiekia 700 arba 730 a.g. galingumą ir 1000 Nm sukimo momentą. Sukimo momentą ratams variklis perduos per 7 pavarų „robotą“, kurį šiam automobiliui sukūrė britų kompanija „XTRAC“.
Teigiama, kad iki 100 km/h greičio „Pagani Huayra“ įsibėgėja per 3,3 sek., o maksimalus automobilio greitis sieks 370 km/h.