Po daugybės užuominų ir spėlionių oficialiai pristatytas superautomobilis „Pagani Huayra“. Komanija išplatino oficialias nuotraukas ir atskleidė technines detales. Tuo tarpu pats automobilis bus pristatytas kovą Ženevoje.
„Pagani Huayra“ kūrėjai labai daug dėmesio skyrė aerodinamikai. Sumažinto mastelio modeliai buvo bandomi aerodinaminiame vamzdyje, o realūs automobiliai aprūpinti net lėktuvams būdingomis detalėmis – užsparniais. Keturi aktyvūs užsparniai ne tik padeda išsaugoti stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir posūkiuose.
Automobilio pakabos kietumą reguliuoja elektronika. Charakteristikos parenkamos atsižvelgiant į važiavimo rėžimą, aktyvūs amortizatoriai kompensuoja posvyrius posūkiuose ir stabdant.
Automobilio kėbulas yra visiškai naujas, jis pagamintas iš karbono ir titano. „Pagani“ konstruktoriai labai daug dėmesio skyrė svoriui. Šio darbo rezultatas akivaizdus – didelė „Huayra“ sveria tik 1350 kg.
„Pagani Huayra“ variklį kūrė „Mercedes-Benz AMG“. Tai V12 tipo 6 litrų darbo tūrio motoras su dviem turbinomis. Priklausomai nuo versijos jis pasiekia 700 arba 730 a.g. galingumą ir 1000 Nm sukimo momentą. Sukimo momentą ratams variklis perduos per 7 pavarų „robotą“, kurį šiam automobiliui sukūrė britų kompanija „XTRAC“.
Teigiama, kad iki 100 km/h greičio „Pagani Huayra“ įsibėgėja per 3,3 sek., o maksimalus automobilio greitis sieks 370 km/h.
Dar viena naujovė – „Pagani Huayra“ bus pardavinėjama ne tik Europoje, bet ir JAV. „Huayra“ atitiks Šiaurės Amerikos taršos ir saugumo reikalavimus, automobilyje bus saugos pagalvės. Be viso to pirkėjai dabar galės užsisakyti „Huayra“ su aukštos klasės muzikine sistema ir navigacine įranga.
Teigiama, kad „Pagani Huayra“ kainuos apie milijoną eurų. Iš pradžių žadama gaminti apie 20 tokių superautomobilių per metus.