Proga tapti „Nissan Juke“ vairuotoja pasitaikė po kurio laiko. Tiesa, ji nebuvo linksma. Vilnietės turėtas automobilis pateko į rimtą eismo įvykį, po kurio prireikė ieškotis naujos transporto priemonės.
„Likau be mašinos su dviem vaikais ir man greitai reikėjo kažko, kuo galėčiau važiuoti. Pradėjau dairytis ir prisiminiau tą kaimynų automobiliuką – ėmiau tokio ieškoti ir radau“, – pasakojo moteris.
Svarbiausia – bagažinė
Įsigytas „Nissan Juke“ modelis, pasak moters, turėjo vienintelį trūkumą – nedidelę bagažinę, į kurią sunkiai sutilpdavo visi reikalingi daiktai.
Tad gavusi pasiūlymą savaitę pasivažinėti su visiškai nauju „Nissan Juke“, Algė pirmiausia patikrino automobilio bagažinę – norėjo pasižiūrėti, ar ši liko tokia pat maža. Moters džiaugsmui, bagažinės tūris gerokai ūgtelėjo ir dabar jis siekia 422 litrus.
„Skubėjau patikrinti, ar bagažinė tokia pat maža, kaip mano turimame Juke. Ir ši daug didesnė, žinojau, kad tilps visas mano turtas“, – kvatojo vilnietė.
Tačiau tai nebuvo vieninteliai privalumai, kuriuos paminėjo moteris. Pasak jos, pagyrų nusipelno ir naujas automobilio interjero dizainas, ir madingas kėbulo tipas: tai didesnę prošvaisą turintis ir aukščiau sėdėti leidžiantis miesto krosoveris, visgi jame nesijauti lyg didžiuliame, laivą primenančiame, visureigyje.
„Man patinka ne per daug „pikti“ ir ne per daug apvalūs automobiliai, tai čia – toks puikus viduriukas“, – įvertino vairuotoja.
Nemažai pasikeitęs
Lygindama du skirtingų kartų „Nissan Juke“, Algė neslėpė, kad naujajame modelyje gerą įspūdį jai paliko paprasčiausiai keliamas vairavimo malonumas.
„Kai kasdien paprastai važiuoji nuo taško A į tašką B, skubi, kažkaip negalvoji apie vairavimą ir pasidžiaugimą juo. O su naujuoju modeliu aš vėl gavau progą pasidžiaugti vairavimo malonumu. Važiuodavau tiesiog pasivažinėti, tam, kad galėčiau pasiklausyti muzikos, rinkdavausi maršrutą, kad kelionė būtų ilgesnė“, – neslėpė pašnekovė ir išdavė, kad liūdėjo tik dėl to, kad tada, kai teko vairuoti naująjį „Juke“, vis dar galiojo karantino apribojimai ir ji negalėjo įveikti mėgiamo trijų valandų kelio iki pajūrio.
Bevairuodama vilnietė pastebėjo ir daugiau naujojo krosoverio privalumų. Pavyzdžiui, jai įstrigo tyla salone. Pasak moters, akivaizdu, kad „Nissan“ šį parametrą kaip reikiant patobulino. Visgi daugiausiai pagyrų Algė skyrė ištobulintoms saugumo sistemoms.
„Jaučiausi gana saugiai vairuodama, nes, pavyzdžiui, kai kartą nepastebėjau gulinčio policininko, šitas „Nissan Juke“ pats mane pristabdė, priminė. Taip pat ir vairuojant gatvėje, jeigu per daug priartėji prie automobilio, jis pristabdo, perspėja, suvibruoja, jeigu išvažiuoji į kitą eismo juostą, įspėja, kad kirtai liniją. Kameros rodo viską iš visų kampų, net iš viršaus“, – vardino moteris.
Skiriasi prioritetai ir poreikiai
Kaip rodo JAV atliktas tyrimas nors automobilius perka ir vyrai, ir moterys, visgi prioritetai, kuriais vadovaujantis nusprendžiama, ką pirkti, kaip reikiant skiriasi.
Pavyzdžiui, skaičiuojama, kad tik 38 proc. moterų pasitiki savo sprendimu ir tiksliai žino, kokio automobilio nori. Tuo tarpu daugiau nei pusė vyrų, 58 proc., nė neabejoja, ką nori vairuoti.
Jeigu vyrai teikia pirmenybę „premium“ segmento europietiškiems automobiliams, moterys daugiau privalumų mato žvelgdamos į ekonominio segmento Azijos gamintojų modelius. Be to, ieškodamos sau tinkamo automobilio moterys labiausiai nori, kad šis būtų patvarus, patikimas, saugus ir įkandamas finansiškai. Kitaip tariant, galvoja praktiškiau nei vyrai, mat ta pati apklausa rodo, kad vyrams pirkėjams norisi įspūdingo interjero ir eksterjero, kuo daugiau modernių technologijų ir tvirtumo.