Neseniai prie naujienų portalo tv3.lt pokyčių projekto prisidėjusi mergina prabilo apie svarbiausius dalykus, keičiant savo įvaizdį, bei atskleidė, kaip tai padaryti neišleidžiant krūvos pinigų, bet ir neatsiliekant nuo mados.
Paneigė populiarų mitą
Stilistė pasakojo, kad pakeistas žmogaus įvaizdis gali reikšti kur kas daugiau, nei tik išorinius pokyčius – tai gali įkvėpti ir pasitikėjimo.
Vis dėlto daugeliui sunku per save perlipti ir patikėti stilistu: „Sunkiausia yra ne parinkti drabužius pagal žmogaus tipą ir figūros modelį, bet įtikinti, kad jam tai tinka, kad jam turėtų tai patikti ir jis turėtų taip rengtis. Tai yra psichologinis momentas, kadangi žmogus turi tavimi pasitikėti.“
Saida skuba paneigti ir tai, kad norint pakeisti įvaizdį, be krūvos pinigų apsieiti tiesiog neįmanoma.
„Tai yra mitas. Tikrai ne – dabar labai plinta tvarios mados iniciatyvos, kuriomis skatinamas pakartotinis panaudojimas. Tai yra tikrai puikūs, gerų firmų ir kokybės rūbai už prieinamą kainą. Taip pat galima susipirkti ne visą drabužių bazę, o tiesiog paeiliui atsinaujinti keliais rūbais ir taip neišleisi daug pinigų“, – teigė stilistė.
Didžiausia problema – žmonių baimė
Nepaisant to, kad daugelis iki šiol drabužius ir bendrą įvaizdį kartais prilygina tuštybei, S. Pareštytė tikina, kad iš tiesų tai – dar viena saviraiškos forma.
Vis dėlto neretai lietuviai vis dar bijo eksperimentuoti, rinktis drąsesnius derinius. „Manau, kad tai mentaliteto formavimas – tai yra mūsų saviraiška, kaip mes save norime atskleisti, todėl reikėtų pradėti nuo požiūrio į save, kaip mes save matome ir negalvoti apie kitus“, – sakė ji.
Stilistė tikino, kad siekiant savo įvaizdį padaryti gyvesniu, kartais gali užtekti tik detalių, pavyzdžiui, naujų spalvų, drąsesnių aksesuarų.
Taip pat ji teigė, jog žmonės dažnai pernelyg nuvertina galimybę atrodyti gerai be jokios didesnės priežasties.
„Man atrodo, kad didelė problema yra ta, jog žmonės neturi kur eiti. Jiems pasipuošimas yra tik tada, kai yra kažkokia proga, o tai yra klaidinga. Mes kiekvieną dieną turime eiti kažkur, kur galime pasipuošti. Reikėtų tų mažų progų atrasti daugiau, ir nebijoti atrodyti kažkaip kitaip, puošniau ar ryškiau, nes tai juk mūsų laisvas pasirinkimas. Tereikia norėti“, – sakė stilistė.
Atskleidė, kokia turėtų būti šio sezono mados mylėtojų spinta
Stilistė atskleidė ir tai, kad nepaisant to, jog žmonės turi skirtingus figūros tipus, kurie reikalauja kitokių apdarų, yra daiktų, kurie tinka visiems.
Tai – įvairūs papuošalai, skrybėlės, kepurės, diržai. „Tai detalės, kurios iš paprasto, bazinio derinio, įvaizdį gali maksimaliai pastiprinti. Ir tada nesvarbu, koks žmogaus figūros tipas – derinys atrodys tikrai efektingai“, – sakė Saida.
Tačiau šį sezoną yra ir keli apdarai, kuriuos turėtų turėti visi mados mylėtojai. „Šį sezoną kiekviena moteris savo spintoje turėtų turėti klasikinį, gerą kostiumą – „oversize“ modelio švarką ir pieštuko formos kelnes. Tai galima nešioti ne tik kaip kostiumą, bet ir su kitais drabužiais. O vyras turėtų turėti gerus ir įdomesnius batus, nes tai užbaigs ir pagerins jo įvaizdį“, – sakė S. Pareštytė.
Tikriausiai visi esame girdėję ir tai, kaip žmonės tikina, jog jiems tinka tik viena ar kita spalva. Ir nors kai kada tokios kalbos galėtų atrodyti iš piršto laužtos, Saida patikino, kad iš tiesų tai – tiesa.
„Yra šilti ir šalti atspalviai. Tie atspalviai skiriami pagal odos tipą, akių ir plaukų spalvą. Pavyzdžiui, raudona dažnai netinka šiltų atspalvių žmonėms“, – pavyzdį pateikė mergina.
Paklausta, ar makiažas ir apdarai turėtų derėti, S. Pareštytė davė patarimą visoms merginoms: „Geras derinys yra iš trijų spalvų, todėl neperspauskime ir makiaže – jei derinyje vyrauja dvi spalvos, trečią galime įvesti makiaže.“
Saida siūlo nepamiršti ir to, kad mada randama ne tik populiariose drabužių parduotuvėse, „Jei norime būti madingi, tai vaikykimės tų madų, bet nebūtina tai daryti greitosios mados parduotuvėse. Devėtų drabužių parduotuvėse taip pat yra „must have“ dalykų, kurie būna ne tik madingi, bet ir už prieinamą kainą, todėl praėjus konkrečiai madai, būna negaila tai kažkam atiduoti, parduoti ar tiesiog iš to daikto perdaryti kažką naujo. Greita mada yra žalinga ir kainuoja daugiau, nei pakartotinis vartojimas“, – priminė ji.