Optimizmo nestokojantis verslininkas į naujo modelio sukūrimą ir realizavimą investavo dar papildomus 1.5 milijono dolerių, tačiau pagal pirminį planą viskas turėjo būti kitaip. Į naujai atgimusią Packard kompaniją jis norėjo investuoti net 30 milijonų dolerių, sukonstruoti normalų konvejerį ir pradėti serijinę gamybą, kuri siektų maždaug du tūkstančius vienetų per metus. Tačiau prasta ekonominė padėtis ir lėšų stygius pakoregavo ne tik verslininko, bet ir Packard išlikimo planus.
Nežinome kas atbaidė potencialius šio modelio pirkėjus - kaina ar mašinos išvaizda, tačiau Packard inžinieriai kurdami šį modelį įdėjo labai daug meilės ir pastangų, jog jis prilygtų analogiškiems BMW ar Mercedes Benz.
Pavyzdžiui, po kapotu buvo sumontuotas 8.6 litro, dvylikos cilindrų motoras išvystantis 440 arklio galių. Galia buvo perduodama per keturių bėgių automatinę pavarų dėžę į visus keturis varomuosius ratus. Įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val - 4.8 sekundės. Kuro sąnaudos? Greičiausiai vienas benzinvežis šimtui kilometrų.
Naujai suburta komanda inžinierių komanda pagamino tik vieną naujo modelio prototipą.
Galerija :