Nors, palyginti su kai kuriais prekių ženklais, „Lexus“ savo veiklą pradėjo palyginti neseniai (1989 m.), per daugelį metų jis sulaukė fantastiškos šlovės. Per tą laiką „Lexus“ simbolis taip pat tapo vis labiau atpažįstamas.
Šiandien „Lexus“ automobilio logotipas stovi greta daugybės aukščiausios klasės automobilių emblemų kaip greičio, tikslumo, našumo ir prabangos simbolis, rašoma fabrikbrands.com.
Logotipo reikšmė
1989 m. pradėti gaminti „Lexus“ automobiliai, iš pradžių kaip „Toyota“ kompanijos submarko prekės ženklas, buvo dalis projekto sukurti naują prabangos prekės ženklą „Toyota“ grupei.
„Lexus“ nebuvo pirmasis bendrovės pasirinktas pavadinimas, jis buvo pakeistas iš pavadinimo „Alexis“, kuris buvo pasiūlytas kaip 219 galimų naujos įmonės pavadinimų.
Kai kurie ekspertai kelia teoriją, kad pavadinimas „Lexus“ yra akronimas, reiškiantis „prabangos prekių eksportą į JAV“ („Luxury exports to the US“). Kiti mano, kad tai yra žodžių „prabanga ir elegancija“ („luxury“ ir „elegance“) derinys.
Kad ir kokia būtų pavadinimo priežastis, jis padėjo suformuoti „Lexus“ logotipo, kuriame pavaizduota didelė „L“ raidės forma ovaliame apvadėlyje, pagrindą.
Dabartinis „Lexus“ automobilio simbolis yra paprastas ir atpažįstamas vaizdas. „Lexus“ emblema, kuri naudojama ir įmonės prekės ženkle, ir ant pačių automobilių, yra stilizuota „L“ raidė, apjuosta plieno pilkos spalvos ovalu. „L“ beveik šiek tiek primena rodyklę arba vingiuotą kelią.
Bendrovės teigimu, emblema padeda simbolizuoti sklandžias kreives, perteikiančias „Lexus“ automobilių apvalumą ir aerodinamiškumą.
Prie „Lexus“ simbolio taip pat gali būti pridedamas prekės ženklo žodinis ženklas – pavadinimas „Lexus“, užrašytas didžiosiomis raidėmis, stilizuotu bevardžiu šriftu.
Logotipo spalvų reikšmė
„Lexus“ logotipo spalva per daugelį metų išliko ta pati. Iš pradžių senojo „Lexus“ logotipo spalva buvo plieno pilka. Šį atspalvį vis dar matysite daugelyje naujojo „Lexus“ logotipo versijų.
Tačiau kai kuriais atvejais galite pastebėti šiek tiek labiau metalo spalvą primenantį atspalvį, nes naudojami gradientai.
Kai kuriais atvejais „Lexus“ logotipo spalva taip pat gali pereiti į juodą ir baltą. Vienspalvis logotipas dažniausiai naudojamas rinkodaros medžiagoje ir pranešimuose spaudai, o chromuotas variantas – įvairiose prekės ženklo priemonėse.
Pilka spalva paprastai simbolizuoja rafinuotumą, o sidabrinė – modernumą ir kūrybiškumą. Juoda ir balta spalvos paprastai atspindi galią ir eleganciją.
Logotipo šrifto reikšmė
„Lexus“ logotipo šriftas yra unikalus stilizuotas šriftas, sukurtas specialiai šiam prekės ženklui. „Lexus“ logotipo šriftas yra bevardis visų didžiųjų raidžių šriftas, kurį prekės ženklui sukūrė jo dizaino komanda.
Pasak bendrovės, stilistiškai „E“ ir beveik sujungtos „X“ raidės turi atrodyti kaip rodyklė, nukreipta į ateitį.
Raidės „Lexus“ prekės ženkle yra labai arti viena kitos, taip, kad atrodo beveik sujungtos – tai padeda sukurti stilistinę tėkmę. Įvairių kreivių naudojimas sukuria pusiausvyros ir patogumo jausmą prekės ženklo įvaizdyje.
„Lexus“ ovale esanti raidė „L“ yra visai kitokio šrifto nei likusioje ženklo dalyje, nors jos svoris panašus. Be to, „L“ raidė neturi aštrių kampų, o yra švelnesnė ir lygesnė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!