Logotipus dažnai lengva atpažinti iš pirmo žvilgsnio, tačiau kartais juose slypi paslėpta prasmė – BMW logotipas taip pat ją turi.
Prekės ženklo logotipai gali būti vizualus įmonės tapatybės, vertybių ir siekių įsikūnijimas, bandantys perduoti tikslinei auditorijai tam tikrą žinutę.
Dažnai logotipe gali būti paslėptų prasmių, gudrių vaizdinių kalambūrų ar subtilių nuorodų į įmonės istoriją, rašoma mirror.co.uk.
BMW, 1916 m. Miunchene, Vokietijoje, sukurta automobilių bendrovė, turi žinomą logotipą, kuris daugeliui yra lengvai atpažįstamas, tačiau ar supratote, kad už logotipo slypi kur kas daugiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio?
Atskleidė tikrąją reikšmę
BMW, dar žinoma kaip Bavarijos automobilių gamykla ( angl. Bayerische Motoren Werke), yra gerai žinoma automobilių bendrovė, turinti garsų logotipą.
Tačiau „The Small Business Blog“ rašytojas Spenceris atkreipė dėmesį, kad už BMW logotipo slypi paslėpta prasmė, susijusi su turtingu bendrovės paveldu, rašo „Mirror“.
Jis paaiškino: BMW logotipe yra keturi mėlynos ir baltos spalvos keturkampiai, vaizduojantys besisukantį lėktuvo propelerį mėlyno dangaus fone, taip atiduodant duoklę prekės ženklo, kaip lėktuvų variklių gamintojo, ištakoms.“
Jis taip pat paaiškino, kad bendrovė turi „inžinerinio meistriškumo, našumo ir aviacijos paveldo palikimą“, o jos logotipas tai atspindi.