Tyrimų metu nustatyta, jog „Note7“ incidentų priežastis – baterijose. Būtent bendrovė „Samsung“ iškėlė tikslus šių baterijų techninėms sąlygoms, todėl prisiima atsakomybę už nesugebėjimą identifikuoti ir įvertinti problemų, kilusių dėl baterijos konstrukcijos bei gamybos proceso klaidų, prieš pristatant telefonus rinkai.
Remiantis detalia baterijų analize, tiek ir baterijos A, iš rinkos išimtos pirmo atšaukimo metu, tiek ir baterijos B, iš rinkos išimtos antrojo atšaukimo metu, turėjo skirtingas problemas:
· Baterijos A turėjo brokuotą dalį dešiniajame viršutiniame cilindro krašte, kas nulėmė elektrodo nuokrypį ir susilpnino separatorių tarp dviejų elektrodų. Dėl šios priežasties atsirado trumpo jungimo galimybė.
· Baterijos B turėjo išsilydžiusio vario neigiamoje elektrodo dalyje priešais teigiamą jos dalį, kas šioje dalyje taip pat sukėlė trumpą jungimą. „Tikimės, kad šis atvejis ne vien mus paskatins daugiau dėmesio skirti ličio jonų baterijų saugumui, bet ir visus kitus rinkos dalyvius. Dalinsimės sukaupta patirtimi, tokiu būdu prisidėdami prie saugumo didinimo“, – sakė „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas. „Norėdami užtikrinti, kad elgiamės teisingai vartotojų atžvilgiu, nuo šiol imsimės keleto veiksmų, įskaitant daugiapakopį saugumo priemonių protokolą dar produkto planavimo stadijoje ir 8 punktų baterijos saugumo patikrinimus. Pastarųjų mėnesių pamokos neabejotinai atsispindės mūsų procesuose ir kultūroje. Žengsime į priekį laikydamiesi naujų saugumo įsipareigojimų“, – planais dalinosi S.Skupas.
Kelis pastaruosius mėnesius vykdyto tyrimo metu buvo išnagrinėtas kiekvienas „Galaxy Note7“ aspektas, įskaitant techninę ir programinę įrangą bei kitus susijusius procesus, tokius, kaip surinkimas, testavimas kokybei užtikrinti ir logistika. Apie 700 „Samsung“ tyrėjų ir inžinierių, atkūrė įvykusius incidentus specialiai tam įrengtose patalpose su daugiau nei 200 000 pilnai sumontuotų telefonų ir daugiau nei 30 000 baterijų.
8 punktų baterijos saugumo patikrinimas
„Samsung Electronics“ bendrovė smarkiai sustiprino saugumo ir kokybės užtikrinimo procesus, įvesdama 8 punktų baterijos saugumo patikrinimo sistemą. Ji apima šiuos testus: - Ilgaamžiškumo testas – praplėstas testavimas, dirbtinai sukeliant trumpą jungimą, bei streso testavimas, pasitelkiant ekstremalias temperatūras, per ilgą įkrovimą, ir kiti patvarumo testai.
- Vizualus patikrinimas – vizualiai tikrinama baterija, palyginant ją su pavyzdžiais, kurie buvo patvirtinti standartizuotais ir objektyviais kriterijais.
- Rentgeno testai – atliekami, kad būtų galima aptikti bet kokią įmanomą baterijos problemą, tokią kaip elektrodo deformacija, kurią radome kaip vieną iš priežasčių „Note7“ incidentų atveju.
- Išrinkimo testas – baterija demontuojama, kad būtų įvykdytas detalus visos kokybės patikrinimas, kuris apima baterijos suvirinimo ir izoliacijos juostos būklės patikrinimą.
- TVOC testas – atliekamas jutiminis testas, kad būtų galima nustatyti net menkiausią baterijos komponento ir sukomplektuotų įtaisų išsilydymo galimybę.
- ΔOCV testas – nustatoma baterijos būklė, tikrinant įtampos pokytį normalios temperatūros sąlygomis.
- Įkrovimo ir iškrovimo testas – visiems įrenginiams taikomas naujas didelio masto įkrovimo ir iškrovimo testas, kurį inicijavome tirdami „Note7“ problemą.
- Pagreitinto naudojimo testas – 2 savaičių realaus vartotojo naudojimo scenarijus, kurį pavyko sutrumpinti iki 5 dienų testavimo periodo.