„Paprastai per šventes skanaujame prekybos tinklo kulinarijos meistrų paruošto maisto, tačiau pernai kilo idėja surengti vaišes iš pačių darbuotojų pagamintų patiekalų. Kolegos administracijoje nuostabiai gamina, kepa skanius tortus, tad pagalvojome, kad darbuotojų kulinarinius atradimus verta pristatyti platesnei auditorijai ir gal – netgi mūsų pirkėjams“, – apie sumanymą pasakoja Snieguolė Valiaugaitė, prekybos tinklo vidinės komunikacijos vadovė.
Per Kalėdinę kolegų popietę buvo surengtas patiekalų konkursas, kurio vienintelė sąlyga – autentiškas receptas. Į šventinę iniciatyvą įsitraukė prekybos tinklo maisto technologai, išsikėlę užduotį išrinkti kulinarines idėjas ar patiekalus, vertus pakliūti į asortimentą, rašoma pranešime spaudai.
„Po šventės paaiškėjo du nugalėtojai, kurių patiekalai buvo įvertinti kaip turintys realią galimybę pakliūti į asortimentą – tai tortas „Medutis“ ir marinuotų agurkėlių garnyras. Abiejų gaminių receptus meistrai kruopščiai išanalizavo ir tobulino su jų šeimininkais, pritaikant masinei gamybai. Procesas užtruko daugiau nei pusmetį, tačiau turime įkvepiantį rezultatą“, – pasakoja S. Valiaugaitė.
Mamos išpuoselėtas receptas jau sužavėjo ir pirkėjus
Gintarė Kmitė, išorinės komunikacijos vadovė, dalijasi, kad tortas „Medutis“ yra jos mamos kulinarinė vizitinė kortelė bei laukiamiausias šeimos ir giminaičių desertas kiekviena svarbia proga – burnoje tirpstantis ir drėgnas, iš daugybės plonyčių, medumi kvepiančių, rankomis kruopščiai suformuotų ir po vieną iškeptų lakštų, suteptų grietinės kremu su rūgštelės cinkeliu.
„Kol mamai pavyko atrasti šeimos narių gomuriui idealią šio torto versiją, teko išbandyti daugybę skirtingų receptų ir gamybos būdų. Labai džiaugiuosi turėjusi galimybę Kalėdinės popietės konkursui biure atsinešti pagal mamos ištobulintą receptą ir savo pačios rankomis pagamintą tortą.
Tai, kad kulinarijos meistrai išgyrė šį desertą ir pritaikė jį nuolatiniam asortimentui, yra išties neeilinė, įgalinanti ir nuostabi patirtis ne tik man, kaip darbuotojai, bet ir mano mamai, kuria labai didžiuojamės. Dar labiau įkvepia tai, jog tortas dažnai būna išpirktas – tai reiškia, kad pirkėjai įvertino skonį ir, beje, puikią torto sudėtį“, – pasakoja G. Kmitė.
Iš namų kasdienybės – į „Bistro“ valgiaraštį
Marinuotų agurkėlių sėkmė, pasak patiekalo autoriaus Paulius Ilberto, jam pačiam buvo itin netikėta ir maloni staigmena – neseniai prisijungęs prie kolektyvo, patiekalą Kalėdiniam konkursui jis gamino kaip prisistatymą kolegoms.
„Mėgstu gaminti, ypač įdomu sumeistrauti patiekalus, rodos, iš nieko. Konkursui pristačiau tai, ką pats namuose gan dažnai gaminu – azijietiško stiliaus agurkų garnyrą, kuriame dera rūgštumas, saldumas ir truputis aštrumo.
Tikrai nustebino ir pamalonino, kad patiekalas kolegoms ir net profesionaliems kulinarams pasirodė išskirtinis. Dabar jis įtrauktas į „Bistro“ valgiaraštį. Jau galvoju, ką pristatysiu kolegoms šių metų Kalėdiniame konkurse“, – kalba P. Ilbertas, Rinkodaros departamento projektų vadovas.
Svarbiausia – žinojimas, kad pokyčiai yra kiekvieno rankose
Parduotuvių tinklas šiemet pratęs darbuotojų Kalėdinės popietės patiekalų konkursą ir viliasi, jog šis eksperimentas virs smagia bei laukiama kolektyvo tradicija.
„Žvelgiant bendriau, mums, kaip įmonei, svarbu, kad kiekvienas darbuotojas jaustųsi galintis daryti pokyčius įmonėje – nesvarbu, kiek seniai ir kokioje pozicijoje jis dirba.
Todėl greta daugybės saugumą garantuojančių naudų darbuotojams – nuo visapusiško pasirūpinimo sveikata iki stovyklų kolegų vaikams – puoselėjame kultūrą, pagrįstą laisve įsitraukti į įmonės kūrimo bei pokyčių procesus“, – teigia S. Valiaugaitė.